kliksafe.nl
kliksafe.nl
Ik hoop volgend jaar een adsl-abonnement te nemen bij kliksafe. Lees onderstaand bericht.
De verkoop van adsl-abonnementen start op D.V. 5 januari 2004.
U kunt zich dan digitaal opgeven via onze website http://www.kliksafe.nl.
Heeft u belangstelling voor een ADSL-aansluiting, meld u dan aan voor de speciale ADSL-nieuwsbrief die verschijnt zodra de verkoop start.
ADSL-producten … voor
school, bedrijf en particulier!
ADSL of SDSL
Wanneer u regelmatig gebruik maakt van internet is een internetverbinding via DSL een goede optie. ADSL is een nieuwe techniek die werkt via een al bestaande infrastructuur, namelijk de standaard koperen telefoondraad. RDNet levert inmiddels twee DSL-varianten: ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) en SDSL (Symmetric Digital Subscriber Line). Bij SDSL zijn de down- en de uploadsnelheden gelijk; bij ADSL is de downloadsnelheid altijd hoger.
Voordelen
Online werken met een adsl-aansluiting gaat supersnel. Uw netwerk is 24 uur online. Elke keer inbellen is niet meer nodig. En u wordt aan het eind van de maand niet geconfronteerd met hoge telefoonrekeningen. U betaalt namelijk een vast bedrag per maand.
Variaties in productaanbod
Kwaliteitswaarborg in vijf gradaties:
Economy - Bronze - Silver - Gold -Platinum
Hierin is onder meer vastgelegd: beschikbaarheid, snelheidsgaranties, responsetijden en bereikbaarheid helpdesk, kosten upgrade/downgrade en verhuizing.
Aanvullende diensten en services (hostingpakket): Connect - Office
Bij de Connect-diensten gaat het om de zogenaamde 'kale' ADSL-verbinding, zonder extra diensten en services of hostingpakket.
Alle Office-diensten zijn inclusief domeinnaamregistratie, 100 MB websiteruimte en 300 e-mailadressen.
Wie gaat hier nog meer bij? Ik denk dat we dit wel moeten steunen!
Ik zie helaas niet wat kosten zijn. Wie weet het?
De verkoop van adsl-abonnementen start op D.V. 5 januari 2004.
U kunt zich dan digitaal opgeven via onze website http://www.kliksafe.nl.
Heeft u belangstelling voor een ADSL-aansluiting, meld u dan aan voor de speciale ADSL-nieuwsbrief die verschijnt zodra de verkoop start.
ADSL-producten … voor
school, bedrijf en particulier!
ADSL of SDSL
Wanneer u regelmatig gebruik maakt van internet is een internetverbinding via DSL een goede optie. ADSL is een nieuwe techniek die werkt via een al bestaande infrastructuur, namelijk de standaard koperen telefoondraad. RDNet levert inmiddels twee DSL-varianten: ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) en SDSL (Symmetric Digital Subscriber Line). Bij SDSL zijn de down- en de uploadsnelheden gelijk; bij ADSL is de downloadsnelheid altijd hoger.
Voordelen
Online werken met een adsl-aansluiting gaat supersnel. Uw netwerk is 24 uur online. Elke keer inbellen is niet meer nodig. En u wordt aan het eind van de maand niet geconfronteerd met hoge telefoonrekeningen. U betaalt namelijk een vast bedrag per maand.
Variaties in productaanbod
Kwaliteitswaarborg in vijf gradaties:
Economy - Bronze - Silver - Gold -Platinum
Hierin is onder meer vastgelegd: beschikbaarheid, snelheidsgaranties, responsetijden en bereikbaarheid helpdesk, kosten upgrade/downgrade en verhuizing.
Aanvullende diensten en services (hostingpakket): Connect - Office
Bij de Connect-diensten gaat het om de zogenaamde 'kale' ADSL-verbinding, zonder extra diensten en services of hostingpakket.
Alle Office-diensten zijn inclusief domeinnaamregistratie, 100 MB websiteruimte en 300 e-mailadressen.
Wie gaat hier nog meer bij? Ik denk dat we dit wel moeten steunen!
Ik zie helaas niet wat kosten zijn. Wie weet het?
Liever Turks dan Paaps
Deze is nog beter dan filternet. Hier kun je echt geen rommel meer binnen krijgen. Bij Filternet krijg je dacht ik nog wel banners te zien van de panorama enzo. En het schijnt dat er in filternet nog wel lekken zijn. Ik hoorde laatst dat er een meisje een werkstuk ging maken over vlinders. Dus zocht ze op google naar materiaal. En ja hoor, er was weer een gore sexclub die de naam van die vlinder had. En die filterde filternet niet! En je kunt op filternet ook bij websites van voetbalclubs komen, dat is bij kliksafe ook niet zo.Oorspronkelijk gepost door Pim
Waarom niet bij filternet?
Kliksafe is beter!
[Aangepast op 17/12/03 door Matthijs]
Liever Turks dan Paaps
Ik heb uit verschillende bronnen vernomen dat Filternet prima is. Daarnaast vind ik het belachelijk dat SVM (de stichting van kliksafe) nu een bedelactie aan het doen is terwijl er gewoon al iets dergelijks bestaat. Laten we niet 2x het wiel uit gaan vinden omdat filternet nu toevallig van de EO is. Geldverspilling vind ik het.Oorspronkelijk gepost door MatthijsDeze is nog beter dan filternet. Hier kun je echt geen rommel meer binnen krijgen. Bij Filternet krijg je dacht ik nog wel banners te zien van de panorama enzo. En het schijnt dat er in filternet nog wel lekken zijn. Ik hoorde laatst dat er een meisje een werkstuk ging maken over vlinders. Dus zocht ze op google naar materiaal. En ja hoor, er was weer een gore sexclub die de naam van die vlinder had. En die filterde filternet niet! En je kunt op filternet ook bij websites van voetbalclubs komen, dat is bij kliksafe ook niet zo.Oorspronkelijk gepost door Pim
Kliksafe is beter!
Mhg,
Pim.
Het lijkt kerkelijk Nderland wel, allemaal splinterclubjes.....Oorspronkelijk gepost door PimIk heb uit verschillende bronnen vernomen dat Filternet prima is. Daarnaast vind ik het belachelijk dat SVM (de stichting van kliksafe) nu een bedelactie aan het doen is terwijl er gewoon al iets dergelijks bestaat. Laten we niet 2x het wiel uit gaan vinden omdat filternet nu toevallig van de EO is. Geldverspilling vind ik het.Oorspronkelijk gepost door MatthijsDeze is nog beter dan filternet. Hier kun je echt geen rommel meer binnen krijgen. Bij Filternet krijg je dacht ik nog wel banners te zien van de panorama enzo. En het schijnt dat er in filternet nog wel lekken zijn. Ik hoorde laatst dat er een meisje een werkstuk ging maken over vlinders. Dus zocht ze op google naar materiaal. En ja hoor, er was weer een gore sexclub die de naam van die vlinder had. En die filterde filternet niet! En je kunt op filternet ook bij websites van voetbalclubs komen, dat is bij kliksafe ook niet zo.Oorspronkelijk gepost door Pim
Kliksafe is beter!
Mhg,
Pim.
Misschien is het beter te investeren in het moreel besef van mensen ipv in een toch nooit waterdicht systeem.
Leer mensen (te beginnen bij kinderen) om te gaan met media dat heeft meer effect als censureren. Wanneer een houding niet uit jezelf komt, maar opgelegd is heeft het uiteindelijk alleen maar een schijnresultaat.
Leer mensen (te beginnen bij kinderen) om te gaan met media dat heeft meer effect als censureren. Wanneer een houding niet uit jezelf komt, maar opgelegd is heeft het uiteindelijk alleen maar een schijnresultaat.
Kliksafe is oud-RDNet. De club die erachter zit heet SVM. Daar zitten nogal wat onderwijs-figuren in. Het refo-onderwijs zal dit soort filtering wel in stand willen houden.
Wat ik niet begrijp is waar ze mij nog voor nodig hebben. 't Zal wel weer om geld gaan. En dat steekt me nu een beetje, als die club gezorgt had voor ADSL was ik gewoon gebleven en ik denk dat er meer zijn. Er is heel veel geld blijven liggen doordat RDNet overal achteraan hobbelde. Vooral RDNet-pro en ADSL zijn daar voorbeelden van.
Ik heb nu ADSL van Solcon, werkt prima en is ook gefilterd. Kliksafe komt te laat. Zo ongeveer iedereen die een beetje regelmatig zit te internetten heeft al ADSL. En dat zijn allemaal abonnementen van minimaal een jaar. 't Is net als nu gaan vertellen dat je een gloeilamp uitgevonden hebt, mooi apparaat maar hebben we al . . .
Wat ik niet begrijp is waar ze mij nog voor nodig hebben. 't Zal wel weer om geld gaan. En dat steekt me nu een beetje, als die club gezorgt had voor ADSL was ik gewoon gebleven en ik denk dat er meer zijn. Er is heel veel geld blijven liggen doordat RDNet overal achteraan hobbelde. Vooral RDNet-pro en ADSL zijn daar voorbeelden van.
Ik heb nu ADSL van Solcon, werkt prima en is ook gefilterd. Kliksafe komt te laat. Zo ongeveer iedereen die een beetje regelmatig zit te internetten heeft al ADSL. En dat zijn allemaal abonnementen van minimaal een jaar. 't Is net als nu gaan vertellen dat je een gloeilamp uitgevonden hebt, mooi apparaat maar hebben we al . . .
Nee niks mis mee, tenzij dat je je hart er op zet.Oorspronkelijk gepost door appie21is er iets mis tegen een potje voetbal???Oorspronkelijk gepost door MatthijsEn je kunt op filternet ook bij websites van voetbalclubs komen, dat is bij kliksafe ook niet zo.Oorspronkelijk gepost door Pim
Kliksafe is beter!
Maar ik bedoel hier meer de afgod sites van ajax en al die andere afgoderij clubs.
Liever Turks dan Paaps
En als ik nu eens mijn hart zet op kliksafe.nl... Niet dat die kans groot is, maar toch.
Het grootste bezwaar tegen kliksafe vind ik al de naam. Leg dat eens uit in het buitenland. Klik in het nederlands, safe in het engels. Dat begrijpt geen mens. Ze hadden er beter clicksafe of klikzeef van kunen maken. Of klikspaan, zo je wilt.
Het principe van klikzeef en filternet-solcon is natuurlijk heel anders. Klikzeef neemt je eigen verantwoordelijkheid weg door te bepalen wat goed voor je is. Filternet zorgt er voor dat je niet ongewild op rare sites komt. En als je wilt... dan houden nog klikzeef nog filternet je tegen. Dan kun je altijd gewoon bij de benzinepomp vieze boekjes gaan kopen. En kom je toch per ongeluk een paar blote dames tegen, dan kun je toch gewoon wegklikken. Het beste filter is en blijft een leven in dankbaarheid aan onze Heere Jezus. Zonder dat helpt kliksafe je ook echt niet een christelijk leven te leiden.
Het grootste bezwaar tegen kliksafe vind ik al de naam. Leg dat eens uit in het buitenland. Klik in het nederlands, safe in het engels. Dat begrijpt geen mens. Ze hadden er beter clicksafe of klikzeef van kunen maken. Of klikspaan, zo je wilt.
Het principe van klikzeef en filternet-solcon is natuurlijk heel anders. Klikzeef neemt je eigen verantwoordelijkheid weg door te bepalen wat goed voor je is. Filternet zorgt er voor dat je niet ongewild op rare sites komt. En als je wilt... dan houden nog klikzeef nog filternet je tegen. Dan kun je altijd gewoon bij de benzinepomp vieze boekjes gaan kopen. En kom je toch per ongeluk een paar blote dames tegen, dan kun je toch gewoon wegklikken. Het beste filter is en blijft een leven in dankbaarheid aan onze Heere Jezus. Zonder dat helpt kliksafe je ook echt niet een christelijk leven te leiden.
Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
En als ik nu eens mijn hart zet op kliksafe.nl... Niet dat die kans groot is, maar toch.

Grappig, waarom moeten we kliksafe in het buitenland gaan uitleggen? Safe is net zoals store en sale (helaas) gewoon een nederlands woord geworden. Click hebben we niet nodig: omdat we al klik hebben.
De rest van je verhaal vind ik prima! Ik hoef ook geen RD-net of kliksafe. Ik maak zelf wel uit wat ik wil bekijken of niet.
Daar heb ik kliksafe helemaal niet voor nodig. Als anderen de beslissingen voor mij moeten nemen, dan stompt dat mijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel en onderscheidingsvermogen alleen maar af.
Met één nuancering: ik kan me wel goed voorstellen, dat als je jonge kinderen hebt, die op het internet surfen, je zoiets overweegt.
Nou, ik heb nogal wat contacten in de engelstalige wereld. Stel: ik ben in Engeland en iemand vraagt om mijn mailadres. Ik heb nu filternet en als ik dat vertel, schrijft een Brit dat zo op. Nu kies ik voor een adres met kliksafe. Dan moet ik dat kliksafe altijd helemaal spellen omdat de engelsen er, terecht van uitgaan dat het clicksafe moet zijn. Dat zou ik heel irritant vinden. Ik vind dat net zo irritant als iemand zich als John voorstelt en als je dat wilt opschrijven blijkt hij Sjon te heten.Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
Grappig, waarom moeten we kliksafe in het buitenland gaan uitleggen? Safe is net zoals store en sale (helaas) gewoon een nederlands woord geworden. Click hebben we niet nodig: omdat we al klik hebben.