Windows 2000 proffesional

Matthijs

Windows 2000 proffesional

Bericht door Matthijs »

Wie heeft hier ervaring mee. Ik werk er net 2 weken mee en geheid dat mijn PC iedere dag een paar x vast. Is dit een bekend probleem?

Wie heeft er ervaring met windows XP. Is dit wat?

Bedankt alvast!!

Groet,
Matthijs
appie21

Bericht door appie21 »

welke machine heb je?

dit lijkt mij een warmte probleem?
Origineel geplaatst door Matthijs
Wie heeft hier ervaring mee. Ik werk er net 2 weken mee en geheid dat mijn PC iedere dag een paar x vast. Is dit een bekend probleem?

Wie heeft er ervaring met windows XP. Is dit wat?

Bedankt alvast!!

Groet,
Matthijs
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Met windows 98 heb ik dit probleem niet. Ik heb volgens mij een AMDuron:pu. Ik weet het zo 1 2 3 niet.
appie21

Bericht door appie21 »

windows xp is heel stabiel want deze shakeld namelijk dingen uit of gaat langzamer werken als de computer teheet word dus probeer dat eens...
Met windows 98 heb ik dit probleem niet. Ik heb volgens mij een AMDuron:pu. Ik weet het zo 1 2 3 niet.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Het ligt niet aan mijn PC. Ding is nog geen jaar, dan kan het daar toch niet aanliggen.
appie21

Bericht door appie21 »

jawel hoor!!!

stof die in de kooler zit of kooler kapot!!
Het ligt niet aan mijn PC. Ding is nog geen jaar, dan kan het daar toch niet aanliggen.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Lijkt mij sterk. Bedankt alvast.

Heeft iemand misschien nog meer tips..
appie21

Bericht door appie21 »

enne als je de standaard windows drivers geinstaleerd hebt hoe gaat het dan? met hem?
Lijkt mij sterk. Bedankt alvast.

Heeft iemand misschien nog meer tips..
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Sinds ik me een beetje met computers bezig houd (en dat is nog niet zo lang) gebruik ik Windows XP. Ik heb dus niet veel vergelijkingsmateriaal want ik ben niet anders gewend. Ja lang geleden thuis hadden we Windows 95 of 97.

Maar ik heb geen problemen met Windows XP. Ik vind de vormgeving trouwens ook wel leuk. Veel minder strak en saai dan die vorige versies, vind ik.
limosa

Bericht door limosa »

Kan het niet zijn dat XP een veel grotere aanslag op de rekencapaciteit van de processor doet dan oudere Windhoos-versies? Daar wordtie dan ook warmer van . . .

Ik heb zelf nog Windows 98 2ndEdition (ik geloof helemaal niet dat XP beter is)dus helemaal zeker weet ik het niet.
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik heb nu XP en het enige verschil dat ik merk is dat ik minder harde schijf ruimte heb. En ik had al niet zoveel (6 GB), dus ik moet veel zuiniger er mee omgaan.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik heb eens gehoord dat Windows 98 2ndEdition de beste zou zijn.

Ik mik zaterdag windows XP op mijn PC, eens kijken hoe als dat is. Het geeft allemaal zo veel werk. Ben je blij dat eindelijk je virus weg is en dan krijg je dit nadat je alles geinstalleerd heb op je PC.
appie21

Bericht door appie21 »

juist niet !!! zodra win xp veel moet werken (de proccessor verhit) gaat hij langzamer werken?

Origineel geplaatst door limosa
Kan het niet zijn dat XP een veel grotere aanslag op de rekencapaciteit van de processor doet dan oudere Windhoos-versies? Daar wordtie dan ook warmer van . . .

Ik heb zelf nog Windows 98 2ndEdition (ik geloof helemaal niet dat XP beter is)dus helemaal zeker weet ik het niet.
zAo

Bericht door zAo »

mensen, dit is geen hitte probleem waarschijnlijk. Je moet gewoon Service Pack 3 eropzetten. That's all.

Kun je gratis leechen van http://www.mircrosoft.com

Dan is alles opgelost :D Win2000 is de meest stabiele Windows die er is!!
appie21

Bericht door appie21 »

oja?!!! we zullen wel zien?
Origineel geplaatst door zAo
mensen, dit is geen hitte probleem waarschijnlijk. Je moet gewoon Service Pack 3 eropzetten. That's all.

Kun je gratis leechen van http://www.mircrosoft.com

Dan is alles opgelost :D Win2000 is de meest stabiele Windows die er is!!
Plaats reactie