Linux en OpenSource

donor

Linux en OpenSource

Bericht door donor »

Linux en OpenSource

Van Linux heeft iedereen wel van gehoord, maar gebruiken zij het ook?

Is OpenSource professioneel of niet?
donor

Bericht door donor »

Linux en OpenSource

Van Linux heeft iedereen wel van gehoord, maar gebruiken zij het ook?

Is OpenSource professioneel of niet?
Ruth

Bericht door Ruth »

ik zou het allemaal best eens willen proberen maar dat ik dan een aantal programmaas die ik heb niet meer kan gebruiken dat hou mij tegen!!
dus geen ervaring!!
donor

Bericht door donor »

Wat voor soort programma's zijn het dan, die je niet op een linux-bak kan draaien??
donor

Bericht door donor »

Wat is er moeilijk aan voor thuisgebruik als je er bekend mee ben?

Gebruik je Linux alleen zakelijk?

Gebruik je dan commerciële of opensource programma's?
Ruth

Bericht door Ruth »

ik download veel programmaas maar ze zijn meestal alleen voor windows
dus trek ik de conclusie dat ik dan een aantal prggramaas (zolas bv studio 7) niet meer kan gebruiken of dat ook zo weet ik niet zeker!
donor

Bericht door donor »

ik download veel programmaas maar ze zijn meestal alleen voor windows
dus trek ik de conclusie dat ik dan een aantal prggramaas (zolas bv studio 7) niet meer kan gebruiken of dat ook zo weet ik niet zeker!
bedoel je video-editing programma's?
Ruth

Bericht door Ruth »

ja precies ja
Jos

Bericht door Jos »

Is Linux wel werkelijk beter dan Windows?

En waar moet je Linux mee vergelijken... met Windows 98 of Windows NT/2000?

Door goed gebruik kun je evenmin in een Windows2000 server 'inbreken', als in een Linux server.
Lecram

Bericht door Lecram »

Is Linux wel werkelijk beter dan Windows?

En waar moet je Linux mee vergelijken... met Windows 98 of Windows NT/2000?

Door goed gebruik kun je evenmin in een Windows2000 server 'inbreken', als in een Linux server.
Oeps, kijk uit Jos. Als een Linux fan dit leest, dan gaatie door het lint. Die kan je dan beter niet op straat tegenkomen.

:P :D
Jos

Bericht door Jos »

Oeps, kijk uit Jos. Als een Linux fan dit leest, dan gaatie door het lint. Die kan je dan beter niet op straat tegenkomen.

:P :D
Ha die Lecram, ik ben ook Linux-fan, maar niet alleen omdat het minder vaak vastloopt (das dus wel een feit), maar ook om de Microsoft positie tov de markt.

Ik bedoel, de mensen vergelijken Linux met Windows98, dat erg(!) vaak blijft hangen, terwijl je het eigenlijk met Win'2000 versie moet vergelijken, omdat Linux niet geschikt is voor de gewone consument (bepaalde versies daargelaten), net als Windows 2000.

Bepaalde Linux-fans doen hartstikke overdreven, want als je naar hun motivatie vraagt, dan komen ze niet verder dan dat ze tirade tegen Microsoft afsteken.

[Edited on 2/23/02 by Jos]
Plaats reactie