Ik heb er wel van gehoord. Het maakt gebruik van het gyroscopisch effect. Het lijkt me wel grappig, alleen ontgaat het nut me een beetje. Hier op aarde hebben we gewoon de zwaartekracht. In de ruimte niet altijd, dus dat ze het daar gebruiken, kan ik begrijpen.
Dit soort zinnen vind ik vermakelijk:
"Bij sporten waar een stevige 'grip' of een goede coördinatie zijn vereist is de PowerBall onmisbaar."
Onmisbaar nog wel!!
powerball
Bij Arenthals hebben ze hem verstrekt tegen de muisarm. Is een heel apart ding. De kunst is om hem aan de gang te krijgen. Daarna kun je met bewegingen de bal steeds sneller laten gaan. Hij wordt dan steeds zwaarder, net of hij gaat 'trekken'. Apart gevoel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Klopt en wordt nu door een ieder als presse papier gebruikt. Of je kan er ook leuk mee naar collega's gooien.Oorspronkelijk gepost door refo
Bij Arenthals hebben ze hem verstrekt tegen de muisarm. Is een heel apart ding. De kunst is om hem aan de gang te krijgen. Daarna kun je met bewegingen de bal steeds sneller laten gaan. Hij wordt dan steeds zwaarder, net of hij gaat 'trekken'. Apart gevoel.
:sne