SmashingRefos

Pim
Contacteer:

SmashingRefos

Bericht door Pim »

Mensen,

Met een vriend heb ik een tijdje terug een volleybalclub opgezet voor reformatorische jongeren (ca. 15-19 jaar). Nu we een paar maanden verder zijn hebben de groep in tweeen moeten splitsen en hebben we een wachtlijst moeten instellen, omdat de groep te groot werd. Tot zover het succesverhaal! Kijk maar eens op SmashingRefo's H.I.Ambacht. ;)

Misschien zijn er bij jullie in de buurt/woonplaats ook dergelijke intitiatieven of zijn er plannen dergelijke intitiatieven te gaan ontplooien? Het lijkt me leuk om als Ambachters eens tegen andere plaatsen te spelen. Als er veel teams zijn zouden we een competitie-achtig-iets op poten kunnen zetten?

Wij hebben destijds een brief verspreid onder de jongeren (en ouders) waarin we onder andere uiteenzetten dat het in onze visie het belangrijk is je te ontspannen in een omgeving waar Gods Woord en Zijn geboden als zodanig erkent worden, dus vandaar dat we ons ook niet aansluiten bij een seculiere (recreanten-)competitie.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Geweldig, alleen ide naam al. Humorrrrrrrr:,:,:,

Weet dat bij ons in RIjssen diverse buurten recreatief vollyballen. Een paar uurtjes in de week.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Sporten en scholieren :t
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Sporten en scholieren :t
Tuurlijk. De mens (en de scholier) zit tegenwoordig veel te veel achter de PC en is te weinig in beweging!!
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
leuk initiatief!

'k weet zeker dat ik de kerkenraad op m'n dak krijg als we dat hier zouden doen.
Zeker als avondmaalsganger...
Ik zit in dezelfde situtatie, dus....

Maar als je het goed beargumenteert kan men er niets van zeggen, ik zal vanavond onze brief wel eens posten en dan mag jij de argumenten inbrengen die je denkt dat jouw kerkenraad zou inbrengen als jij zoiets zou doen.

Ben benieuwd wie aan het langste eind zal trekken.
Hartelijke groet,

Pim.

refo

Bericht door refo »

Dit mag wel en de omloop van Flakkee niet?
refo

Bericht door refo »

Wat was dat gemeentelid aan het doen?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

leuk initiatief!

'k weet zeker dat ik de kerkenraad op m'n dak krijg als we dat hier zouden doen.
Zeker als avondmaalsganger...

(Ik blijf dus maar achter mijn PC hangen)

Kortzichtigheid ten top zou ik zeggen. Een potje volleybal kan toch absoluut geen kwaad.

Alsof achter je pc hangen gezond is.

[Aangepast op 17/3/04 door tukkertje]
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door refo
Wat was dat gemeentelid aan het doen?
hahahaha, dat vroeg ik me ook al af, skateboarden waarschijnlijk? ;-)
limosa

Bericht door limosa »

Sommigen verstaan deze tekst op een verkeerde manier: 1 Timotheüs 4:8 Want de lichamelijke oefening is tot weinig nut; maar de godzaligheid is tot alle dingen nut, hebbende de belofte des tegenwoordigen en des toekomenden levens.

Kanttekenaren wijzen erop dat Paulus zeer waarschijnlijk ascese bedoelt. Dus als ze daarmee komen, een verwijzing naar de kanttekeningen moet voldoende zijn.
Degenen die daar moeite mee hebben lezen meestal alleen dit stukje Want de lichamelijke oefening is tot weinig nut. En vervolgens steken ze een sigaar in de brand ofzo . . .
Plaats reactie