Wat doen de thuisblijvers?

P.Paape

Wat doen de thuisblijvers?

Bericht door P.Paape »

Dag,

Zijn er hier nog mensen die dit jaar (om welke reden dan ook) niet op vakantie gaan? Wat gaan zij dan doen, in hun vrije zomerperiode?

En: wie helpt mij aan ideeën?

IDEETIP voor Peet: in ieder geval iets waar het niet stikt van de mensen. Peet en zijn meisje houden in ieder geval van R U S T .

Groet,
Peet
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

28 juni S'ochtend's naar schiphol.;)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Da's nog eens een leuk idee Matthijs,

een uitje naar Schiphol! Dat ik daar nu niet eerder op ben gekomen :P. Jammergenoeg heb ik die dag al belangrijke dingen te doen in Smilde (dat ligt in Drenthe dacht ik:cool:), anders wilde ik ook wel met je mee vliegtuigjes kijken. Lijkt me leuk :in. Heb jij even pech!

(Zie ook je topic "Canada")

:D Peet
Billy

Bericht door Billy »

Pak de fiets of de wandelschoenen en ga eens een daagje naar het schitterende eiland Tiengemeten, ( ligt onder de hoeksche waard in de gemeente korendijk).

Eiland wordt beheerd door natuurmonumenten en is een waar rustoord Peet!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door P.Paape
Dag,

Zijn er hier nog mensen die dit jaar (om welke reden dan ook) niet op vakantie gaan? Wat gaan zij dan doen, in hun vrije zomerperiode?

IDEETIP voor Peet: in ieder geval iets waar het niet stikt van de mensen. Peet en zijn meisje houden in ieder geval van R U S T .

Groet,
Peet
Ha Peet,
'k Lees hier dat jij een meisje hebt. Altijd gedacht dat jij homo was. En dit bedoel ik serieus. Ik dacht me een beeld van jou te hebben gevormd n.a.v. de "homo-in-kerk-topic"........
Zo zie je maar.....hahahaha.
By the way, 'k had mijn beeld van jou al enigszins bijgesteld na het zien van je pasfoto...........(scheertopic al bestudeerd??:,)

The Critical Brother (niet van de homofiele naaste hoor!)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Ha Peet,
'k Lees hier dat jij een meisje hebt. Altijd gedacht dat jij homo was. En dit bedoel ik serieus. Ik dacht me een beeld van jou te hebben gevormd n.a.v. de "homo-in-kerk-topic"........
Zo zie je maar.....hahahaha.
By the way, 'k had mijn beeld van jou al enigszins bijgesteld na het zien van je pasfoto...........(scheertopic al bestudeerd??)

The Critical Brother (niet van de homofiele naaste hoor!)
Foei Kritisch Broertje,
Dan heb jij niet goed gelezen. Ook in het homotopic wordt duidelijk dat ik een vriendin heb!!! En wel een heel lieve ook. Jazeker, ik heb ook homovriendjes, maar dat maakt mij geen homo hoor! ('t is niet besmettelijk :,)

En wat mijn look betreft:Ik scheer me dagelijks, kan ik er iets aan doen dat ik zulk snel groeiend haar heb?! Kijk, 's morgens ben ik kaal, maar 's avonds staat er me toch alweer een haardos op mijn kop!!!! (Zie foto:P ) Sommige mensen hebben dat, zielig toch, voor zulke mensen :( ?

Nu is Peet sip, want hij voelt de kritische lach achter zijn ruggetje. :%

Peet
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Origineel geplaatst door matthijs019
Ha Peet ik weet een ideaal dagje uit voor jou en je vriendin.

1. Ben je romantisch dan moet je met je vriendin naar Giethoorn. Vraag je je nu af als ik ervaring heb. Nee. Maar weet de romantische plekjes wel te vinden hoor.
Varen in Giethoorn met een fluisterboot.
van te voren wel even een bootje reserveren en vraag aan de verhuurder om een route. Je weet niet wat je overkomt zo'n rust. Het is daar wel heel erg druk op het meer en in het dorp zelf maar als je een route volgt heb je daar zeker geen last van.

2. Naar Dwingeloo lekker over de hei en door de bossen wandelen en even bij de schaapherder kijken.

3. Orvelte dat is een oud drents dorp super gezellig en intressant hoe als het allemaal ging vroeger. Misschien wel een beetje druk

4. Veenpark in Barger Compacuum bij Kazienaveen in de buurt. Ook een schitterend oud dorp. Met een oude trein tocht door de veen velden van vroeger.
Heel intressant allemaal en daar kun je misschien het veenlijk zien. Misschien wel niet verstandig voor je vriendin. Het is daar niet super druk. Ze hebben zelfs op het punt gestaan om Failliet te gaan. Dus hier eerst even naar bellen.

5 Naar Appelscha daar is een miniatuurpark. Heel leuk maar wel gauw op uit gekeken.

6 Paleis het Loo in apeldoorn.

7 Oude kerk in Delft.

8 Dagje fietsen op Texel.

9 Zeehonden Crèche in Pieterburen.

10 Martinitoren van Groningen beklimmen.

11 Boomkroonpad bij Borger en Schoonoord in de buurt en dan ook wandelenin de prachtige natuur daar.

12 Kamp Westerbork bezichtigen. Ook heel indrukwekkend en zeer rustig met veel bos.

13 of de steenbulten in het nederlands de hunnebedden bezichtigen dat is kosteloos. En dan bij Borger bij het Land van Bartje.

14 of zoektde Midgetgolf baan op bij Dwingeloo dat is altijd wel leuken gezellig

15 Of als je zin hebt in een potje golfen dan ga je naar Tiendeveen. Maar dat lijkt mij geen succes omdat samen je vriendin te doen. ik hou helemaal niet van golf maar goed je kan maar nooit weten wat als universitair peet leuk vindt.

16 Gevangenis musea in Veenhuizen.

17 als je van sterrenkunde houd ga je natuurlijk naar de sterrenwacht in Dwingeloo.;)

en aan het eind van de dag lekker eten in kiprestaurant de Piri Piri van van de Most in Lichtmis bij Staphorst in buurt.

Ik weet er nog wel een paar hoor maar dit is denk ik het meest voor de hand liggend voor jullie

Of als je een goed gevulde portefeuille heb dan kun je gaan eten in de Koperen Hoogte eveneens van van de most in Lichtmis. Hier moet je zeker vanuit gaan van 150 gulden per persoon en dan heb je alleen nog maar een glaasje water met achter het slablaadje een stukje vlees. Dan zou je haast de neiging gaan krijgen om te zeggen, ober mijn bord is vies. Nee zal hij dan zeggen dat is het hoofdgerecht.

Groeten Matthijs

[Veranderd op 19/6/02 door matthijs019]

[Veranderd op 19/6/02 door matthijs019]
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Of als je een goed gevulde portefeuille heb dan kun je gaan eten in de Koperen Hoogte eveneens van van de most in Lichtmis. Hier moet je zeker vanuit gaan van 150 gulden per persoon en dan heb je alleen nog maar een glaasje water met achter het slablaadje een stukje vlees. Dan zou je haast de neiging gaan krijgen om te zeggen, ober mijn bord is vies. Nee zal hij dan zeggen dat is het hoofdgerecht.
Pfff. wat een waslijst joh! Ik denk dat geciteerde mijn vriendin wel uitkomt, maar dat mijn portemonnee dat niet toestaat.
Een veenlijk klinkt ook interessant, maar nee, daarmee maak ik mijn meisje ook niet blij.
De Martinitoren hebben we al eens beklommen, misschien gaan we wel gewoon picknicken in het Noorder Plantsoen (Groningen) :,

Peet
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Dag,

Groet,
Peet
Hai Peet,

Wat dacht je van samen een dagje romantisch bungee-jumpen?
Je waardeert dan 's avonds het leven des te meer.............:%

The Critical Brother (niet van stevige elastiekjes hoor!)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Hai Peet,

Wat dacht je van samen een dagje romantisch bungee-jumpen?
Je waardeert dan 's avonds het leven des te meer.............

The Critical Brother (niet van stevige elastiekjes hoor!)
Neen sorry, lijkt me niks Critical. Ik waardeer het leven nu al voldoende!!!

Peet
Kislev

Bericht door Kislev »

Aan z`n foto te zien heeft Paape al een keer gebungeejumpd maar was het elastiekje iets te lang.
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door Kislev
Aan z`n foto te zien heeft Paape al een keer gebungeejumpd maar was het elastiekje iets te lang.
Te lang????
Hoezo?
Kislev

Bericht door Kislev »

Te lang????
Hoezo?
Zo te zien ben je vol met je gezicht in het zand terecht gekomen. Gezicht onder het zand, neus scheef, haar in de war en een glimlach van een boer die kiespijn heeft.

:bu AU!

[Veranderd op 20/6/02 door Kislev]
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door Kislev
Zo te zien ben je vol met je gezicht in het zand terecht gekomen. Gezicht onder het zand, neus scheef, haar in de war en een glimlach van een boer die kiespijn heeft.

:bu AU!
[Veranderd op 20/6/02 door Kislev]
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,

:sne

Nou, als Melk mij maar leuk vindt, daar gaat het om!
Kislev

Bericht door Kislev »

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,

:sne

Nou, als Melk mij maar leuk vindt, daar gaat het om!
Nou, die heb ik hier niet meer gezien sinds jij en Kridje in conclaaf zijn gegaan.

Ze is allang gillend weggelopen :P
Plaats reactie