Bunging jumpen
Bunging jumpen
Wat vind jij er van?!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
WIl ik heel graag een keer doen echt waar
Ik heb op duiken gezeten en ben één keer op 22 meter diepte geweest in het Oostvoornse meer
Eerlijk zeggend dat dit heel eng is een rechtstandige afdaling ! twordt stil stiler donker donkerder en dan Touch Down en je mag niet snel naar boven in geval van een decompresie ongeval maar ik dorst op die diepte niet naar boven te kijken
Heb een kruisje geslagen op die diepte maar wel wetend dat ik iets aan het doen was waar een mens niet voor gebouwd is maar ja.....
Ik heb op duiken gezeten en ben één keer op 22 meter diepte geweest in het Oostvoornse meer
Eerlijk zeggend dat dit heel eng is een rechtstandige afdaling ! twordt stil stiler donker donkerder en dan Touch Down en je mag niet snel naar boven in geval van een decompresie ongeval maar ik dorst op die diepte niet naar boven te kijken
Heb een kruisje geslagen op die diepte maar wel wetend dat ik iets aan het doen was waar een mens niet voor gebouwd is maar ja.....
Te gek toch ?
Zullen we een OSW parachute jump day organiseren (als ik mee mag ga ik wel als eerste) (wel kruisjes slaand)
In een vliegtuigie heel hoog en dan JUMP !!!
lijkt me top !!
En dit is geen groot spraak want al s je 22 meter onder water bent geweest wat is dan 22 meter of hopelijk nog hoger het vliegtuig uit
Call me jumping Bart ! :bou:
Zullen we een OSW parachute jump day organiseren (als ik mee mag ga ik wel als eerste) (wel kruisjes slaand)
In een vliegtuigie heel hoog en dan JUMP !!!
lijkt me top !!
En dit is geen groot spraak want al s je 22 meter onder water bent geweest wat is dan 22 meter of hopelijk nog hoger het vliegtuig uit
Call me jumping Bart ! :bou:
:,:,:, Nou :,:,:, ik beken... ik durf nie eens van de hoge duikplank, laat staan vanaf de 13e verdieping van een flatgebouw recht naar beneden kijken. In mn hoofd gaat 't dan ergens fout en k wordt heel draaierig en beetje wee gevoel in mn maag.... :! Ik heb al gegeten en gedronken als ik uberhaubt al Bungingjump dinges zie....
:(:(
Alles wat maar over de kop gaat vind ik minder aantrekkelijk... nu heb ik es in 'De kurkentrekker' gezeten.... dat ding ging 5 keer over de kop.... man de hele dag misselijk geweest :,:(:,:(:,:(:,:(:,:(:,:(:,zwakke maag laten we maar zeggen.... :! en dan ook nog je bril af moeten zetten omdat je kans hebt deze te verliezen onderweg.... :,:,:, nou echt... :,:,:, afschuwelijk

Alles wat maar over de kop gaat vind ik minder aantrekkelijk... nu heb ik es in 'De kurkentrekker' gezeten.... dat ding ging 5 keer over de kop.... man de hele dag misselijk geweest :,:(:,:(:,:(:,:(:,:(:,:(:,zwakke maag laten we maar zeggen.... :! en dan ook nog je bril af moeten zetten omdat je kans hebt deze te verliezen onderweg.... :,:,:, nou echt... :,:,:, afschuwelijk

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik spring liever met een elegante sprong 't water in dan dat k onderuit gemaaid wordt door zo'n stom spaghettisliertje :sneOorspronkelijk gepost door LambertusOf (geintje) bungee jump in Rome aan de spaghetti sliert en die breekt wel af !!!!!
en dan leg je met je pb in de tiber
:bou:
spaghetti sliertje is inderdaad niet een van de intiligentse dingen hier ...dat weet ik maar wel lekker sterker nog dit tikkend zit ik aan de spaghettie ...ze zijn alleen me extra bakie knoflooklook olijven vergeten maar ik heb gebeld komen zo....ook leuk voor de andere kerkgangers morgen :, kblijf maar geen koffie drinken denk ik :,