Zondag: vrije tijd?
-
Zondag: vrije tijd?
Mag je de zondag doorbrengen als vrije tijd? Met de daar bij behorende activiteiten?
Zoals OSW-en, koffiedrinken bij de buren, etc, etc??
Zoals OSW-en, koffiedrinken bij de buren, etc, etc??
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
-
-
En om te rusten na de 6-daagse! werkweek. En om die dag de Schepper te eren.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Ingegeven volgens de scheppingsorde.
Het is toch ingesteld om krachten op te doen voor de komende werkweek.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwEn om te rusten na de 6-daagse! werkweek. En om die dag de Schepper te eren.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHet is toch ingesteld om krachten op te doen voor de komende werkweek.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Wordt het dan niet een heel vermoeiende dag???
-
Ligt eraan wat je vermoeid. Het kan ook verkwikken.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwEn om te rusten na de 6-daagse! werkweek. En om die dag de Schepper te eren.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHet is toch ingesteld om krachten op te doen voor de komende werkweek.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Wordt het dan niet een heel vermoeiende dag???
-
-
Beetje beweging is niet slecht.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwKom maar ff bak rijst bij ons halen.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Moet ook nog koken etc. pfffffff
Moet ik alweer naar jullie toe. Dat trek ik niet hoor:D:D:D:sleep::sleep::sleep:
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBeetje beweging is niet slecht.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwKom maar ff bak rijst bij ons halen.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Moet ook nog koken etc. pfffffff
Moet ik alweer naar jullie toe. Dat trek ik niet hoor:D:D:D:sleep::sleep::sleep:
Voor mij???? Heb conditie van een paard in topvorm.
-
Dat moet je zo houden. De kkomende tijd ben je de vervanger van de huisvrouw.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwBeetje beweging is niet slecht.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw Kom maar ff bak rijst bij ons halen.
Voor mij???? Heb conditie van een paard in topvorm.