Volkskerstzang
Volkskerstzang
Volkskerstzang
Kampen, Bovenkerk
Medewerkenden:
- Chr.Gem.Zangver. ‘Looft de Heer’, Notter
- Chr. Jongerenkoor ‘Praise the Lord’, Notter
- ‘Voices’, Kampen
- Interkerkelijk Mannenkoor ‘Edoza’, Sneek o.l.v. Jan Hibma
- Kampen Boys Choir o.l.v. Bauwe Dijkstra
- Maranatha Gospelkoor Amsterdam o.l.v. Glenn de Mees
- Ab Weegenaar, koororgel
- Groep Midwinterhoorns
- Diana Abspoel, hobo
- Nynke de Jong, pauken
- Mark Wester, cymbals
- Edith Post en Arthur Kerklaan, trompet
- Egbert van Groningen en Eric Westerink, trombone
- Martin Zonnenberg, hoofdorgel
- Jan Quintus Zwart, algehele muzikale leiding
- Ds C.van Velzen, opening/sluiting
i.v.m. TV-opname graag uiterlijk 19.45 uur aanwezig
Aanvang: 22 dec 2004; 20:00 uur
Einde: 22 dec 2004; 22:30 uur
Kampen, Bovenkerk
Medewerkenden:
- Chr.Gem.Zangver. ‘Looft de Heer’, Notter
- Chr. Jongerenkoor ‘Praise the Lord’, Notter
- ‘Voices’, Kampen
- Interkerkelijk Mannenkoor ‘Edoza’, Sneek o.l.v. Jan Hibma
- Kampen Boys Choir o.l.v. Bauwe Dijkstra
- Maranatha Gospelkoor Amsterdam o.l.v. Glenn de Mees
- Ab Weegenaar, koororgel
- Groep Midwinterhoorns
- Diana Abspoel, hobo
- Nynke de Jong, pauken
- Mark Wester, cymbals
- Edith Post en Arthur Kerklaan, trompet
- Egbert van Groningen en Eric Westerink, trombone
- Martin Zonnenberg, hoofdorgel
- Jan Quintus Zwart, algehele muzikale leiding
- Ds C.van Velzen, opening/sluiting
i.v.m. TV-opname graag uiterlijk 19.45 uur aanwezig
Aanvang: 22 dec 2004; 20:00 uur
Einde: 22 dec 2004; 22:30 uur
Onbekend maakt onbemind.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Kunnen ze die Nenke er niet even uitdrukken, ik heb altijd al zo graag eens heerlijk willen rammen op een stel pauken. Lijkt me helemaal te gek.
Alleen opname van de EO? nou dan zingen ze weer snel en vaak ook onbekende kerstliederen, geen echte meezingers.
Waarom alleen de standaard meezingers?
Eenbeetje moeite voor "iets nieuws" is teveel gevraagd?

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Kunnen ze die Nenke er niet even uitdrukken, ik heb altijd al zo graag eens heerlijk willen rammen op een stel pauken. Lijkt me helemaal te gek.
Alleen opname van de EO? nou dan zingen ze weer snel en vaak ook onbekende kerstliederen, geen echte meezingers.
hoezo bevooroordeeld!?!?!?
Geef anders even andere reactie's.
Ik ga er heen!!
Het is een schitterende locatie! Ik vind de Bovenkerk een schitterende kerk. Het orgel wat erin staat is fenominaal!
Een tv opname van Nederland Zingt is altijd een mooie happening! Met schitterende liederen, gezellige sfeer en goede musici.
Ik ben afgelopen woensdag, 24 november, in de St. Joriskerk in Amersfoort geweest.
Medewerkenden:
- Chr. Mannenkoor DEV, Kampen,o.l.v. Klaas Jan Mulder
- Holland Boys Choir, Elburg. o.l.v. Pieter Jan Leusink
- Herv. Gem. Zangvereniging ‘Vox Jubilans’, Waddinxveen,o.l.v. Pieter Stolk
- Fluit: Kees Alers
- Hobo: Yta van der Zwaag
- Contrabas: Sylvia Maessen
- 16 Koperblazers
- Vleugel: Klaas Jan Mulder
- Koororgel: Martin Mans
- Hoofdorgel: Martin Zonnenberg
Het was een feest! Mooie liederen!
Het mooie van Nederland zingt is dat er heel veel mensen worden bereikt die niet naar de kerk gaan maar die wel naar het programma kijken! Op deze manier komt Gods boodschap ook bij die mensen in de woonkamer! Ik vind het een heel goed initiatief en ik hoop dat de EO dit nog veel jaren mag blijven doen.
Het is een schitterende locatie! Ik vind de Bovenkerk een schitterende kerk. Het orgel wat erin staat is fenominaal!
Een tv opname van Nederland Zingt is altijd een mooie happening! Met schitterende liederen, gezellige sfeer en goede musici.
Ik ben afgelopen woensdag, 24 november, in de St. Joriskerk in Amersfoort geweest.
Medewerkenden:
- Chr. Mannenkoor DEV, Kampen,o.l.v. Klaas Jan Mulder
- Holland Boys Choir, Elburg. o.l.v. Pieter Jan Leusink
- Herv. Gem. Zangvereniging ‘Vox Jubilans’, Waddinxveen,o.l.v. Pieter Stolk
- Fluit: Kees Alers
- Hobo: Yta van der Zwaag
- Contrabas: Sylvia Maessen
- 16 Koperblazers
- Vleugel: Klaas Jan Mulder
- Koororgel: Martin Mans
- Hoofdorgel: Martin Zonnenberg
Het was een feest! Mooie liederen!
Het mooie van Nederland zingt is dat er heel veel mensen worden bereikt die niet naar de kerk gaan maar die wel naar het programma kijken! Op deze manier komt Gods boodschap ook bij die mensen in de woonkamer! Ik vind het een heel goed initiatief en ik hoop dat de EO dit nog veel jaren mag blijven doen.
Ja een beetje teveel, op zo'n avond wil ik alleen maar heerlijk meezingen met bekende liederen, Oud en vertrouwd.:tOorspronkelijk gepost door BreekijzertjeOnbekend maakt onbemind.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Waarom alleen de standaard meezingers?
Eenbeetje moeite voor "iets nieuws" is teveel gevraagd?![]()
Tja, misschien moet je dan een eigen omroepvereniging oprichten, of de EO vragen een avond te organiseren waar uitsluitend het oud vertrouwen weder wordt gevoed...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ja een beetje teveel, op zo'n avond wil ik alleen maar heerlijk meezingen met bekende liederen, Oud en vertrouwd.:t
~~Soli Deo Gloria~~
Gisterenavond (woensdag 22 dec) heeft het plaatsgevonden!
De Volkskerstzang in Kampen!
Het was in één woord schitterend!! Een partij volk waar je u tegen zegt!
Er zijn een paar honderd mensen weggestuurd omdat het anders niet meer verantwoord was om in de kerk te zitten! Dus die mensen konden er niet meer in. Das dan wel weer jammer..
Maar het was schitterend!!
Allemaal bekende liederen! Dus Jelle had gerust meegekund want het was naar hartelust meezingen met allemaal bekende meezingers! :%:%
De Volkskerstzang in Kampen!
Het was in één woord schitterend!! Een partij volk waar je u tegen zegt!
Er zijn een paar honderd mensen weggestuurd omdat het anders niet meer verantwoord was om in de kerk te zitten! Dus die mensen konden er niet meer in. Das dan wel weer jammer..
Maar het was schitterend!!
Allemaal bekende liederen! Dus Jelle had gerust meegekund want het was naar hartelust meezingen met allemaal bekende meezingers! :%:%
Die kunnen vanavond de schade inhalen! Ook dan staan de deuren van de Bovenkerk weer open. Zie hierOorspronkelijk gepost door Olli
~~Soli Deo Gloria~~