Jongeren Zendings- en Evangelisatiedag
Jongeren Zendings- en Evangelisatiedag
District Noord-Oost +16 en District Oost +16
Zaterdag 9 oktober 2004
"Het Woord gaat uit..."
...tot de Joden Ds. C.J. Meeuse
...tot de Moslims Dhr. J. Commelin (ex-zendingswerker)
...tot ons! Dhr. G. Baan (hoofd evangelisatie)
Gereformeerde Gemeente te Kampen, 2e Ebbingestraat 3.
Aanvang middagprogramma: 15.00 uur
Aanvang avondprogramma: 19.00 uur
[Aangepast op 7/10/04 door Lassie]
Zaterdag 9 oktober 2004
"Het Woord gaat uit..."
...tot de Joden Ds. C.J. Meeuse
...tot de Moslims Dhr. J. Commelin (ex-zendingswerker)
...tot ons! Dhr. G. Baan (hoofd evangelisatie)
Gereformeerde Gemeente te Kampen, 2e Ebbingestraat 3.
Aanvang middagprogramma: 15.00 uur
Aanvang avondprogramma: 19.00 uur
[Aangepast op 7/10/04 door Lassie]
Sorry, beejte late reactie. Was een mooie avond. Het ging over 'het vertellen van een bijbelverhaal aan kinderen op de kinderevangelisatie'.Oorspronkelijk gepost door Lassieen hoe was dat?Oorspronkelijk gepost door nicname
Is evangelist Baan uit A'dam, want die is van het deputaatschap evangelisatie.
BEn van de week naar een toerustingsavond geweest voor kinderwerk en toen sprak hij ook.
[Aangepast op 7/10/04 door nicname]
Ev. Baan, opende de avond met een welkomstwoord enz. dus hem heb geen lezing horen houedn. Hij sprak in een andere zaal over' evangelisatie aan volwassenen'.
GRoetjes Nic
Ev. G. Baan, kon helaas door ziekte zijn lezing niet door laten gaan. Aad van Kranenburg heeft toen een lezing gehouden.
Weinig opkomst. (veel opbrengst)
Uhm, de lezingen waren opzich voor mij niet echt aanspreekbaar. Opzich was het wel een leuke gezellig middag/avond, wij als regelingscommissie hebben veel lol gehad. Maar ook gezellig en serieus gedaan.
Weinig opkomst. (veel opbrengst)
Uhm, de lezingen waren opzich voor mij niet echt aanspreekbaar. Opzich was het wel een leuke gezellig middag/avond, wij als regelingscommissie hebben veel lol gehad. Maar ook gezellig en serieus gedaan.
Dat zei ik toch? :!Oorspronkelijk gepost door Lassie
Ev. G. Baan, kon helaas door ziekte zijn lezing niet door laten gaan.
Tweede helft van de middag viel de opkomst nog wel mee - en 's avonds was 't nog beter, toch?Oorspronkelijk gepost door LassieWeinig opkomst. (veel opbrengst)
~~Soli Deo Gloria~~
Ja, maar we wisten niet om welke reden hij niet kon komen :%Oorspronkelijk gepost door HendrikusDat zei ik toch? :!Oorspronkelijk gepost door Lassie
Ev. G. Baan, kon helaas door ziekte zijn lezing niet door laten gaan.
Tweede helft van de middag viel de opkomst nog wel mee - en 's avonds was 't nog beter, toch?Oorspronkelijk gepost door LassieWeinig opkomst. (veel opbrengst)
Tja, s'avonds waren er iets meer mensen, miss. leek het wel doordat we s'avonds in de kerk zaten.
Maar zit jij in het bestuur ofzo???
Ooo, was dat evangelist Baan die de avond opende, k vroeg me al af wie dat was;)Oorspronkelijk gepost door nicnameSorry, beejte late reactie. Was een mooie avond. Het ging over 'het vertellen van een bijbelverhaal aan kinderen op de kinderevangelisatie'.Oorspronkelijk gepost door Lassieen hoe was dat?Oorspronkelijk gepost door nicname
BEn van de week naar een toerustingsavond geweest voor kinderwerk en toen sprak hij ook.
Ev. Baan, opende de avond met een welkomstwoord enz. dus hem heb geen lezing horen houedn. Hij sprak in een andere zaal over' evangelisatie aan volwassenen'.
GRoetjes Nic
Oorspronkelijk gepost door takkieOoo, was dat evangelist Baan die de avond opende, k vroeg me al af wie dat was;)Oorspronkelijk gepost door nicnameSorry, beejte late reactie. Was een mooie avond. Het ging over 'het vertellen van een bijbelverhaal aan kinderen op de kinderevangelisatie'.Oorspronkelijk gepost door Lassieen hoe was dat?Oorspronkelijk gepost door nicname
GRoetjes Nic