Natres (Nationale Reserve)
Natres (Nationale Reserve)
De reservisten van de landmacht.. In geval van rampen en bijzondere gelegenheden wordt de hulp van de reservisten ingeroepen, bijv. bij watersnoodrampen, koninklijke begrafenissen, huwelijksvoltrekkingen, dodenherdenkingen etc. In tijden van oorlog (in eigen land) worden de reservisten als eerste ingezet.
Mijn vraag: Mag je als (chr.) vrouw deelnemen aan de Natres? Waarom wel en waarom niet?
Mijn vraag: Mag je als (chr.) vrouw deelnemen aan de Natres? Waarom wel en waarom niet?
-
Oorspronkelijk gepost door AndreHoe zal dat staan Barryvrouw en Lieneke in een soldaten-uniform?:)Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Volgens mij wel. Ik ken geen enkele reden om het tegen te houden. Dus als je het leuk vind, ja volgens mij.
Lachuhhhh,
Heb er niets op tegen. alleen maar positief dat er meiden bij de Natres gaan
-
en wat dan als er mensen op tegen zijn? dan ga je niet:puOorspronkelijk gepost door Lieneke
Je zal er versteld van staan hoe goed ons dat nog staat, André
.. maar er zijn dus geen mensen die er tegen zijn?
[Aangepast op 14/6/04 door Lieneke]
als je toch voor jezelf al weet dat je er heen wilt en je hebt erover nagedacht of het wel kan als een christen dan ga je toch gewoon als je dat wilt?
Ik ben er niet op tegen hoor, maar je moet wel sterk in je schoenen (kisten) staan heb ik gehoord uit verhalen, want het is een apart wereldje, maar dat weet je denk ik zelf ook wel
Refovrouwen mogen toch geen broeken dragen? 'k Zie je al in een rokje over de hei kruipen in tijgersluipgang....................Oorspronkelijk gepost door Lieneke
De reservisten van de landmacht.. In geval van rampen en bijzondere gelegenheden wordt de hulp van de reservisten ingeroepen, bijv. bij watersnoodrampen, koninklijke begrafenissen, huwelijksvoltrekkingen, dodenherdenkingen etc. In tijden van oorlog (in eigen land) worden de reservisten als eerste ingezet.
Of krijg je hiervoor ontheffing van de kerkenraad?
Een 'breekje' van Breekijzertje
-
Ben jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Refovrouwen mogen toch geen broeken dragen? 'k Zie je al in een rokje over de hei kruipen in tijgersluipgang....................
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBen jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Refovrouwen mogen toch geen broeken dragen? 'k Zie je al in een rokje over de hei kruipen in tijgersluipgang....................
Breekie valt onder de categorie mierenneu.....
Huh???? Maaruh........een broek is een broek toch?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBen jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Je bent voor of teugen toch?
-
Tja, maar volgens mij zijn er genoeg refo's voor.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeHuh???? Maaruh........een broek is een broek toch?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBen jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Je bent voor of teugen toch?
Pardon?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwBen jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Jouw vrouw draagt toch geen broeken heb ik uit eerdere reacties van Tukse zijde wel eens begrepen!!??
-
?????Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjePardon?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwBen jij het geval van ook niet de pyamabroek?Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Jouw vrouw draagt toch geen broeken heb ik uit eerdere reacties van Tukse zijde wel eens begrepen!!??