Het weer, een onderwerp wat door velen besproken wordt.
Wat vinden we nu van het weer van de laatste dagen.
Opa jelle geniet volop. Lekker in het zonnetje koffiedrinken, heerlijk fietsen, even heerlijk op de zonnestoel liggen, en s'avonds de barbecue aan en als het donker is de tuinfakkels laten branden en dan heerlijk genietend van de avond van de wijn.
Wat doen jullie met het warme weer, of misschien houden we wel niet van warm weer en hebben we het liever kouder.
Vandaag b.v. een heerlijk fietstocht gemaakt langs de Reeuwijkse plassen en daar tevens de ijsboer verrijkt.:,
Het weer
Het enige wat verschrikkelijk is met dit weer is dat mensen meteen in Germanen veranderen. Ze trekken vrijwel alles uit. En als ze dat niet doen gaan ze wel rauw vlees roosteren in de tuin of ze ontsteken vreugdevuren in de vorm van een soort fakkels.
Begrijpt die laatste groep mensen niet dat ze de buren in een vreselijke walm zetten?
Begrijpt die laatste groep mensen niet dat ze de buren in een vreselijke walm zetten?
Met dit weer doe ik het zelfde als met een ander weertype, achter de computer zitten en mijn afstudeeropdracht afmaken!:#:#
Ik vind het wel lekker weer! Maar dan moet je niet te veel hoeven doen. Vanavond ga ik met een paar medestudenten de BBQ aansteken en lekker een flesje gerstenat erbij en gaat het weer helemaal goedkomen!!
:D
Ik vind het wel lekker weer! Maar dan moet je niet te veel hoeven doen. Vanavond ga ik met een paar medestudenten de BBQ aansteken en lekker een flesje gerstenat erbij en gaat het weer helemaal goedkomen!!

Succes ermee OlliOorspronkelijk gepost door Olli
Met dit weer doe ik het zelfde als met een ander weertype, achter de computer zitten en mijn afstudeeropdracht afmaken!:#:#
Ik vind het wel lekker weer! Maar dan moet je niet te veel hoeven doen. Vanavond ga ik met een paar medestudenten de BBQ aansteken en lekker een flesje gerstenat erbij en gaat het weer helemaal goedkomen!!:D
In afwachting of die REFO nu nog langs komt, zit ik lekker met mijn laptoppie in de tuin. Ja zeker niet binnen zitten met dit weer.
Ook vandaag weer zo'n 27 graden op de thermometer, dus weer tijd om volop van het weer te genieten.
Leuk he, we genieten weer van het weer en als het weer meezit kunnen we nog weer meer van het weer genieten.:,
Ook vandaag weer zo'n 27 graden op de thermometer, dus weer tijd om volop van het weer te genieten.
Leuk he, we genieten weer van het weer en als het weer meezit kunnen we nog weer meer van het weer genieten.:,
Wat een heerlijke avond mensen,nog steeds kunnen we buiten op het terras zitten en genieten van de heerlijke temperatuur en zoals gebruikelijk ons lekkere glasje wijn is ook al ingeschonken.
Een recept van de dokter om af te vallen en het bier te vervangen voor een glas rode wijn.
Dus eigenlijk ben ik bezig met een wijntherapie:,
Een recept van de dokter om af te vallen en het bier te vervangen voor een glas rode wijn.

En als jij het nog warmer krijgt, kan je met laptoppie en al in die sloot achter je huis gaan zittenOorspronkelijk gepost door Jelle
In afwachting of die REFO nu nog langs komt, zit ik lekker met mijn laptoppie in de tuin. Ja zeker niet binnen zitten met dit weer.

Het is al weer een paar dagen mooi weer en we horen de eerste opmerkingen al weer:
'Het mag wel wat minder'
(zie o.a. het topic'veel kijkers weinige reageren). Het is te warm etc.
En er zijn natuurlijk best omstandigheden dat het lichameljk best heel zwaar kan zijn
Maar toen het een paar weken geleden een 'echte Hollandse'zomer was, niet zo warm regen, hoorde je ook mensen moppperen. Dat was ook niks.
Wat hebben wij nederlanders toch altijd tegen het weer? Of is het gewoon een heerlijk onderwerp om een gesprek te starten ( of een topic).
Mijn oude oma zij altijd:
mopperen op het weer is boos zijn op de Heer'
op dit moment regent het hier, had ik vandaag naar het strand gewild, had ik dat niet leuk gevonden. (misschien is het juist wel een goede dag ervoor, je kunt rustig zitten en iesdereen heeft zijn kleren aan dus een echte OSW stranddag):)
'Het mag wel wat minder'
(zie o.a. het topic'veel kijkers weinige reageren). Het is te warm etc.
En er zijn natuurlijk best omstandigheden dat het lichameljk best heel zwaar kan zijn
Maar toen het een paar weken geleden een 'echte Hollandse'zomer was, niet zo warm regen, hoorde je ook mensen moppperen. Dat was ook niks.
Wat hebben wij nederlanders toch altijd tegen het weer? Of is het gewoon een heerlijk onderwerp om een gesprek te starten ( of een topic).
Mijn oude oma zij altijd:
mopperen op het weer is boos zijn op de Heer'
op dit moment regent het hier, had ik vandaag naar het strand gewild, had ik dat niet leuk gevonden. (misschien is het juist wel een goede dag ervoor, je kunt rustig zitten en iesdereen heeft zijn kleren aan dus een echte OSW stranddag):)
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Nou, ik moet je zeggen, toen het een paar weken geleden niet zo warm was en er zo af en toe een buitje viel, was het voor mij goed hoor!
Lekker weer om te studeren, aan de schop te staan, trekker te rijden, kortom allemaal goed!
Maar dit is wel perfect weer voor de maïs! Lekker veel warmte en een beetje vocht op zijn tijd!
Lekker weer om te studeren, aan de schop te staan, trekker te rijden, kortom allemaal goed!
Maar dit is wel perfect weer voor de maïs! Lekker veel warmte en een beetje vocht op zijn tijd!