Fotowedstrijd
Fotowedstrijd
Nadat ik een tijdje geleden gepost heb op het topic met de vraag of je nog op een ander forum post, heb ik gezegd dat ik op het forum van de Vereniging van Weerkunde en Klimatologie post. Daar las ik een tijdje geleden van een fotowedstrijd. Iedere maand worden er foto's opgestuurd met als onderwerphet weer. Dit onderwerp boeit mij heel erg en ik maak dan ook regelmatig foto's die te maken hebben met het weer, zoals bijvoorbeeld mooie wolkenluchten.
Iedereen kan aan deze wedstrijd meedoen. Dus als het weer of fotografie je boeit, is het misschien leuk om mee te doen aan deze wedstrijd. Als je het niet leuk vind, zou je ook alleen kunnen stemmen op de mooiste foto's. Er zijn vaak hele mooie foto's te zien, echt het bekijken waard! Het stemmen gaat als volgt:
- Ga naar: http://home.wanadoo.nl/arjandijkman/fotoweb
- Er opent zich een nieuw scherm
- Klik dan op Deze maand in de bovenste navigatiebalk
- Bekijk de foto's rustig; als je op de foto's klikt, zie je de foto in het groot
- Ook ik doe mee met deze wedstrijd. Ik heb een foto met een weiland met daarin drie koeien en opkomende grondmist. Als je op een foto "Grondmist na zonsondergang" leest en de datum is 24 april 2004, dan is dit mijn foto. Daar ga je natuurlijk op stemmen!!!
- Stem dan op de 5 mooiste foto's (je mooiste foto als eerste)
Dus: neem eens een kijkje, stem op jouw 5 mooiste foto's of doe de volgende maand zelf mee met de fotowedstrijd!
Groeten,
H.M.H.
Iedereen kan aan deze wedstrijd meedoen. Dus als het weer of fotografie je boeit, is het misschien leuk om mee te doen aan deze wedstrijd. Als je het niet leuk vind, zou je ook alleen kunnen stemmen op de mooiste foto's. Er zijn vaak hele mooie foto's te zien, echt het bekijken waard! Het stemmen gaat als volgt:
- Ga naar: http://home.wanadoo.nl/arjandijkman/fotoweb
- Er opent zich een nieuw scherm
- Klik dan op Deze maand in de bovenste navigatiebalk
- Bekijk de foto's rustig; als je op de foto's klikt, zie je de foto in het groot
- Ook ik doe mee met deze wedstrijd. Ik heb een foto met een weiland met daarin drie koeien en opkomende grondmist. Als je op een foto "Grondmist na zonsondergang" leest en de datum is 24 april 2004, dan is dit mijn foto. Daar ga je natuurlijk op stemmen!!!
- Stem dan op de 5 mooiste foto's (je mooiste foto als eerste)
Dus: neem eens een kijkje, stem op jouw 5 mooiste foto's of doe de volgende maand zelf mee met de fotowedstrijd!
Groeten,
H.M.H.
Een jaar geen risico lopen op geband worden. Is dat wat? :,Oorspronkelijk gepost door PimEn genoeg geld voor een mooie prijs?Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeHeel leuk idee!!!Oorspronkelijk gepost door limosa
Is dat trouwens iets voor OmSionsWil, een fotowedstrijd? De mooiste vakantiefoto ofzo?
Heb je genoeg bandbreedte Cor?
Een 'breekje' van Breekijzertje:D
Een 'breekje' van Breekijzertje
Lijkt me geen goede prijs Breekje, stel dat jij goed bent in fotografie, dat risico gaat Admin niet nemen. ;-)Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Een jaar geen risico lopen op geband worden. Is dat wat? :,
Grote prijzen lijken mij niet nodig.
En over de bandbreedte moet Admin maar oordelen. 't Is ook maar een idee . . .
Ja, inderdaad, ik geloof dat je gelijk hebt met dat perspectief-verhaal. Was écht een mooi gezicht toen die foto gemaakt is. Het lijkt net een zee, zeker in de verte.Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik heb gestemd hoor. Geen verkeerde foto maar hij had nog aan kwaliteit gewonnen als dat hekje niet net achter dat boompje had gestaan. Had je denk ik een mooier perspectief gehad.
Enne, nog bedankt voor het stemmen hè, leuk!!
Ha ik heb ook even gestemd op de foto met de drie koeien en de grondmist. Alleen zag ik wel dat het voor sommigen zeker wel heel mistig was dat ze maar drie koeien zagen, want ik zag er nog meer lopen.
Mooie foto.
Lijkt me wel wat voor OSW en een prijs heb ik ook al. Hoofdprijs een verrijdbare airco voor een ruimte van 100m3 er moet alleen voor 300 euri's aan gerepareerd worden, maar dan doet ie het weer helemaal goed.
Mooie foto.
Lijkt me wel wat voor OSW en een prijs heb ik ook al. Hoofdprijs een verrijdbare airco voor een ruimte van 100m3 er moet alleen voor 300 euri's aan gerepareerd worden, maar dan doet ie het weer helemaal goed.

Een schitterende foto, marsm104! Enne, zo off-topic vind ik het niet hoor!
Hé, nog een vraagje. Ik wilde ook zo mijn foto laten zien zoals jij dat gedaan hebt. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar! Hoe doe jij dat?? Dat zou ik graag willen weten. Wil je even een reactie met 'gebruiksaanwijzing voor een beginner' posten? Bij voorbaat dank!
H.M.H.
Hé, nog een vraagje. Ik wilde ook zo mijn foto laten zien zoals jij dat gedaan hebt. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar! Hoe doe jij dat?? Dat zou ik graag willen weten. Wil je even een reactie met 'gebruiksaanwijzing voor een beginner' posten? Bij voorbaat dank!
H.M.H.