Mountain-BIKEN
Mountain-BIKEN
Vanaf morgen ga ik het Mountainbiken were oppakken ( nadat ik er net voor de kerst mee was gestopt )
zal nog best koud zijn maar het belooft mooi weer te worden.
vanavond fiets even nakijken en vanaf morgen were 2 x per week aan de slag!
de paden op de lanen in
nog meer MTB-res actief hier?
wellicht kan je ons op sommige tochten vergezellen.
Vanaf April gaan we weer met klein groepje 1 x per maand naar specifieke locaties ( zoals Amerongse berg/ Ardennen/ Veluw etc)
zal nog best koud zijn maar het belooft mooi weer te worden.
vanavond fiets even nakijken en vanaf morgen were 2 x per week aan de slag!
de paden op de lanen in
nog meer MTB-res actief hier?
wellicht kan je ons op sommige tochten vergezellen.
Vanaf April gaan we weer met klein groepje 1 x per maand naar specifieke locaties ( zoals Amerongse berg/ Ardennen/ Veluw etc)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jaja, wij hebben ook zo'n ding thuis. Vorig jaar wel meegenomen naar Oostenrijk. Ideaal hoor, gewoon elke dag naar de bakker fietsen, dat was heel leuk!
Maar helaas, een tijdje geleden was m'n broertje van plan een stuk te fietsen, met de mountain bike. En nu issie stuk
Als je hem in de eerste versnelling zette, dan hoorde ik wel, dat de kettingspanner/onderste stukje de spaken raakten. Achterwiel. Geen probleem, kwestie van in de tweede versnelling zetten, en het gekraak was over. Maar ja, Remco wist dat niet... en nu is die hele kettinghouder dus een in de spaken gekomen, hoppa, een halve slag meegegaan.
Dus die kettinghouder hangt nu naar boven toe
binnenkort eens mee bezig gaan....
Maar helaas, een tijdje geleden was m'n broertje van plan een stuk te fietsen, met de mountain bike. En nu issie stuk

Dus die kettinghouder hangt nu naar boven toe

Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Marsm... moeten we nu medelijden krijgen? Of verwacht je een groot applaus? Ik blijf bij mn mening dat je beter had kunnen lopenOorspronkelijk gepost door marsm104
Ach, het was iets van 5 km. Leuk stukje om te fietsen. Ietsje hoogteverschil. Max. 100 meter ofzo.
Lijkt me toch ook wel relatief "sportief"![]()
-
- Contacteer: