P.S. heb maar even gewacht tot 1 april voorbij was

Voor jou is het altijd 1 april geloof ik. En dat vind ik leuk !!Piet Puk schreef:
Hier noemen ze dat 1 april met een verlengsnoer....gallio schreef:Voor jou is het altijd 1 april geloof ik. En dat vind ik leuk !!Piet Puk schreef:
O, ik ging er vanuit dat het een zwarte zou worden met grijze letters.Bezorgd schreef:ik ben alleen bang dat die zo op de SGP sjaal gaat lijken.
Uiteraard moet hij zwart zijn!Ditbenik schreef:O, ik ging er vanuit dat het een zwarte zou worden met grijze letters.Bezorgd schreef:ik ben alleen bang dat die zo op de SGP sjaal gaat lijken.
Doe er voor mij maar één van flace.liz boer schreef:Moet ie gebreid zijn of van flace?
Of alle kleuren van de regenboog. Alhoewel, ook dan kan men weer van alles gaan denken.Jantje schreef:Uiteraard moet hij zwart zijn!Ditbenik schreef:O, ik ging er vanuit dat het een zwarte zou worden met grijze letters.Bezorgd schreef:ik ben alleen bang dat die zo op de SGP sjaal gaat lijken.
Doe nou niet, dan krijg je Kick Out Zwarte Piet op je dak, omdat het discriminerend zou zijn.Jantje schreef:Uiteraard moet hij zwart zijn!Ditbenik schreef:O, ik ging er vanuit dat het een zwarte zou worden met grijze letters.Bezorgd schreef:ik ben alleen bang dat die zo op de SGP sjaal gaat lijken.
Kun je die showen?refo schreef:Wat is dit voor poll? Ik heb allang een refoforumsjaal.
Die zijn er al jaren. Daarom spreken mensen ook over de zwarte-kousen-kerk.Boertje schreef:Komen er ook refo sokken?