Dus een verzoekje: Discussieer, maar quote met mate.

Goed voorstel!John Galt schreef:Ik lees nu een poosje mee op dit forum en het stoort me een beetje dat er zoveel lange lappen gequote worden. Er is een discussie, iemand typt een stuk, en ander reageert daarop met een quote van de hele lap. Vervolgens reageert daar weer een ander op die beide bijdragen weer in zijn geheel quotet. Persoonlijk vind ik dat niet handig. Als je op de laatste bijdrage reageert, hoef je niet perse te quoten, soms kun je één regel quoten, maar nu moet ik steeds dezelfde berichten in zijn geheel doorscrollen.
Dus een verzoekje: Discussieer, maar quote met mate.
Technisch is dat geen enkel probleem.ZWP schreef:Kan wellicht de optie in de forum-software worden aangezet, dat je maar één keer kan quoten? Dus dat je niet een quote in een quote in een quote kan krijgen...
Ik pleit voor twee quotes. Soms heb je de eerste quote nodig om de tweede te kunnen begrijpen.Tiberius schreef:Technisch is dat geen enkel probleem.ZWP schreef:Kan wellicht de optie in de forum-software worden aangezet, dat je maar één keer kan quoten? Dus dat je niet een quote in een quote in een quote kan krijgen...