Denken jullie aan de tijd vannacht!
Denken jullie aan de tijd vannacht!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Re: Denken jullie aan de tijd vannacht!
Ik kom er echt mijn bed niet voor uit, dus manlief en ik zetten vanavond al in het hele huis de klokken een uurtje voor.
En wat hebben we veel klokken.
Oven, wandklokken, staande klok, autoklokjes, radio, radiowekkers, magnetron, horloges...
Oven, wandklokken, staande klok, autoklokjes, radio, radiowekkers, magnetron, horloges...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Wij zijn het wel eens vergeten - te laat voor kerk! (ik ga dan niet meer naar binnen)
Ook wel eens de andere kant op: een uur te vroeg. Dat ziet niemand en je mist de kerk niet. Toch is het niet fijn.
Ook wel eens de andere kant op: een uur te vroeg. Dat ziet niemand en je mist de kerk niet. Toch is het niet fijn.
Luther schreef:
Luther Luther maak jij nu reclame om lid van D66 te worden?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
De klok vooruit zetten is mij iets te progressief.Luther schreef:
Ja, infiltratie van binnenuit!huisman schreef:Luther Luther maak jij nu reclame om lid van D66 te worden?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Alles radiografisch heMara schreef:Ik kom er echt mijn bed niet voor uit, dus manlief en ik zetten vanavond al in het hele huis de klokken een uurtje voor.

Ik (wij) hebben alleen de correcte tijd op de smartphones en die updaten zichzelf. De tijd op de oven/magnetron is de tijd die is gestart bij installatie, wijst nu 3.24pm aan. Mij prima verder. De autoklokken worden wel eens door de garage bij een beurt ingesteld heb ik gemerkt, ik doe er niets aan.ejvl schreef:Alles radiografisch heMara schreef:Ik kom er echt mijn bed niet voor uit, dus manlief en ik zetten vanavond al in het hele huis de klokken een uurtje voor.
Maar dan toch wel de tijd van het forum?astroguy schreef:Daar doen we niet aan...
Die heb ik inmiddels ook even aangepast.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon