Groetjes Ria

http://www.enquetemaken.be/toonenquete. ... =&project=
Mij lukte het niet om 'm in te vullen. De vragen waren op zoveel manieren te interpreteren dat ik vaak geen zinnig antwoord wist te geven. De vraag naar het geslacht was zo ongeveer de enige waarmee ik geen problemen had. Sorry dames, en hoe dan ook veel succes met het PWS.DDD schreef:En dat is niet het enige foutje.
Zo staan er verschillende taalfouten in. Dus je verwondering over de overgang kan ik geheel delen.Niettemin heb ik het netjes ingevuld, en hoop ik dat de enquête de aanleiding zal zijn voor een zinnig betoog.
Opmerkelijk dat de kerk dan weer geen rol speelt in de enquête.
En je leeftijd was wellicht ook bij benadering nog wel in te schatten?Zita schreef:Mij lukte het niet om 'm in te vullen. De vragen waren op zoveel manieren te interpreteren dat ik vaak geen zinnig antwoord wist te geven. De vraag naar het geslacht was zo ongeveer de enige waarmee ik geen problemen had. Sorry dames, en hoe dan ook veel succes met het PWS.DDD schreef:En dat is niet het enige foutje.
Zo staan er verschillende taalfouten in. Dus je verwondering over de overgang kan ik geheel delen.Niettemin heb ik het netjes ingevuld, en hoop ik dat de enquête de aanleiding zal zijn voor een zinnig betoog.
Interessante uitkomsten, zo'n enquête. Conclusie 1: Het kennisniveau van de smartphone generatie gaat schrikbarend achteruit.freek schreef:En je leeftijd was wellicht ook bij benadering nog wel in te schatten?Zita schreef:Mij lukte het niet om 'm in te vullen. De vragen waren op zoveel manieren te interpreteren dat ik vaak geen zinnig antwoord wist te geven. De vraag naar het geslacht was zo ongeveer de enige waarmee ik geen problemen had. Sorry dames, en hoe dan ook veel succes met het PWS.DDD schreef:En dat is niet het enige foutje.
Waarom?refo schreef:De eerste vraag na de leeftijd is: bent u religieus? Als ik zo'n soort vraag zie stop ik meteen.