Actiemarkten/verkoopdagen gezocht bij kerken
Actiemarkten/verkoopdagen gezocht bij kerken
Ha Forummensen,
Ik heb een net opgestart kledingbedrijfje (dames en kinderkleding) en ik zoek actiemarkten/verkoopdagen bij kerken om daar naamsbekendheid op te doen.
Echter hebben veel kerken geen website waarop dit vermeld staat, dus weten jullie datums/personen die ik daarvoor kan benaderen e.d.?
Graag voor de periode vanaf september tot januari (tips voor daarna zijn uiteraard ook welkom!)
Het liefst staan we bij kerken van de OGG, OGGiN, GG, HHK, behoudend CGK en PKN.
Dit omdat wij alleen rokken verkopen en verder nog hoeden, dus we zijn op zoek naar een bepaalde doelgroep.
Eveneens willen we graag verkoopdagen/markten weten (zoals duikenburgse dagen) of in plaatsen waar veel christelijke mensen wonen (bijv. jaarmarkt Kesteren)
Zouden jullie ons willen helpen?
Ontzettend bedankt alvast!
Ik heb een net opgestart kledingbedrijfje (dames en kinderkleding) en ik zoek actiemarkten/verkoopdagen bij kerken om daar naamsbekendheid op te doen.
Echter hebben veel kerken geen website waarop dit vermeld staat, dus weten jullie datums/personen die ik daarvoor kan benaderen e.d.?
Graag voor de periode vanaf september tot januari (tips voor daarna zijn uiteraard ook welkom!)
Het liefst staan we bij kerken van de OGG, OGGiN, GG, HHK, behoudend CGK en PKN.
Dit omdat wij alleen rokken verkopen en verder nog hoeden, dus we zijn op zoek naar een bepaalde doelgroep.
Eveneens willen we graag verkoopdagen/markten weten (zoals duikenburgse dagen) of in plaatsen waar veel christelijke mensen wonen (bijv. jaarmarkt Kesteren)
Re: Actiemarkten/verkoopdagen gezocht bij kerken
Wat een goed initiatief Christin.Christin schreef:Ha Forummensen,

Ik weet op zich geen adres voor je, maar ik raad je toch aan om juist in de "seculiere gebieden" te gaan verkopen.
Waar niet alle vrouwen meer een hoed of rok dragen, want dan verkoop je verhoudingsgewijs meer.
Anders komen ze "elkaar tegen" en daarom is er minder koopdrang, en in de biblebelt heb je al meer dan genoeg hoeden- en kledingzaken.
Dus kom richting Den Haag, Westland, Rijnmond, daar zijn echt nog wel behoudende kerken.
Maar voor een simpele hoed moeten we 30 kilometer (of meer) verderop.
Hier was jaren geleden een mevrouw die een eenvoudig goedkoop zaaltje huurde voor een dag en daar haar hoeden uitstalde. Ze was altijd in no time uitverkocht. En ze kon de prijzen zodoende laag houden.
Er zijn vast ook wel kerken te vinden, waarin niet de doelgroep zit, maar die wel bereid zijn voor een paar tientjes hun zaaltje ter beschikking te stellen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
In Rotterdam heb je genoeg simpele hoeden te koop.
Kijk maar bij V&D, P&C, C&A en dat soort zaken.
refomarkt.nl 

Sinds wanneer draag jij dameshoeden?refo schreef:In Rotterdam heb je genoeg simpele hoeden te koop.

Ik heb bij C&A nog nooit hoedjes gezien, ja, zuidwesters en een strooien tuinhoedje.
De enkele hoed bij V&D is zo krap, die past alleen op een klein hoofd.
Ik heb wel eens een hoed besteld bij een webshop, maar een hoed moet je toch echt eerst passen.Lassie schreef:refomarkt.nl
Het gaat niet alleen om de maat, maar ook of het model je staat.

Wat een geweldig goed idee Mara!
Die gaan we zeker meenemen... inmiddels heb ik daarvoor al een heel plan (met andere startende ondernemers!)
Echt een goed idee!
Inderdaad, bij de v&d is het ook niet meer wat het was. Veel strohoedjes (overigens leuk voor erbij) en verder geen leuke kerkhoedjes.
Bovendien zijn wij al ontzettend goedkoop met hoeden. Dit wilde wij ook expres want ik vind de prijzen in een hoedenwinkel belachelijk hoog.
Ons doel is daarom ook betaalbare kleding/hoeden, want niet iedereen in refowereld heeft een dikke portemonnee.
(het is dus stiekem ook wel om een statement te maken).
Hopelijk zijn er nog anderen hier, waarvan er in zijn/haar kerk een verkoop/actiemarkt is?
(ps. pasgeleden bij de petrakerk gestaan in H.I.Ambacht, was geweldig leuk!)
Die gaan we zeker meenemen... inmiddels heb ik daarvoor al een heel plan (met andere startende ondernemers!)
Echt een goed idee!
Inderdaad, bij de v&d is het ook niet meer wat het was. Veel strohoedjes (overigens leuk voor erbij) en verder geen leuke kerkhoedjes.
Bovendien zijn wij al ontzettend goedkoop met hoeden. Dit wilde wij ook expres want ik vind de prijzen in een hoedenwinkel belachelijk hoog.
Ons doel is daarom ook betaalbare kleding/hoeden, want niet iedereen in refowereld heeft een dikke portemonnee.
(het is dus stiekem ook wel om een statement te maken).
Hopelijk zijn er nog anderen hier, waarvan er in zijn/haar kerk een verkoop/actiemarkt is?
(ps. pasgeleden bij de petrakerk gestaan in H.I.Ambacht, was geweldig leuk!)
Ik zou kijken op tijdenplaats.nl. Daar staan de meeste wel op denk ik!
Bij ons in Ouddorp ben je welkom op de zomermarkt van de HHK. Als je mij een pb stuurt zorg ik wel dat die op de goede plaats terecht komt. Helaas is de markt juist geweest, de volgende wordt gehouden op DV 25 juli 2015.
Kerkhoedjes....
Heb je een simpele donkerblauwe hoed op voorraad? Ik heb wel interesse
- FlyingEagle
Dit is een discussieforum, geen marktplaats op reformatorische grondslag o.i.d.