http://synod--2011.blogspot.com/
hier kun je een dagelijks verslag vinden.
Synode 2011 Protestant Reformed Churches
- Bert Mulder
- Contacteer:
Synode 2011 Protestant Reformed Churches
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: Synode 2011 Protestant Reformed Churches
Jullie predikanten lopen er kleuriger bij dan aan deze kant van de plas

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
vrouwen dragen daar ook broeken, huisman!huisman schreef:Jullie predikanten lopen er kleuriger bij dan aan deze kant van de plas
Ik zag alleen maar mannen op de foto . En die hadden idd allemaal een broek aan.edward schreef:vrouwen dragen daar ook broeken, huisman!huisman schreef:Jullie predikanten lopen er kleuriger bij dan aan deze kant van de plas

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Neeltje Jans
Wat mij meer opvalt is dat daar kerkgenootschappen samengaan in plaats van zich afscheiden.
Neeltje Jans, moeder van 4
welke dan ???Neeltje Jans schreef:Wat mij meer opvalt is dat daar kerkgenootschappen samengaan in plaats van zich afscheiden.
- Neeltje Jans
ow...iets te snel gelezen geloof ik:gallio schreef:welke dan ???Neeltje Jans schreef:Wat mij meer opvalt is dat daar kerkgenootschappen samengaan in plaats van zich afscheiden.
The second reason for great joy at synod was the decision taken by unanimous vote to establish a sister-church relationship with the Covenant Evangelical Reformed Church in Singapore. We give thanks to God for this relationship in which these two denominations may be a blessing and encouragement to each other, as we together are built on the solid foundation of God’s truth.
Neeltje Jans, moeder van 4
Wat grappig, al die Nederlandse namen. Bruinsma, Van Overloop, Slopsema, Kuiper, Huizinga, Eriks.
Doet me denken aan jaren geleden, toen ik in San Francisco op zondag de dienst bijwoonde van de First Orthodox Presbyterian Church. De ontvangst was zeer gastvrij, we werden meteen uitgenodigd om te blijven eten na de ochtenddienst. Terwijl de maaltijd werd klaargemaakt, kon ik even wat rondneuzen in de bibliotheek in de consistoriekamer. Het viel me toen ook op dat in de acta van de synodevergaderingen heel veel afgevaardigden Hollands klinkende namen droegen als De Vries, Engelsma, Dijkstra.
~~Soli Deo Gloria~~
Wat mij opvalt is de berichtgeving. Iedereen mag weten wat er besproken is.Neeltje Jans schreef:Wat mij meer opvalt is dat daar kerkgenootschappen samengaan in plaats van zich afscheiden.
ho ho, breng de mensen aan deze kant van de oceaan nou niet op een ideerefo schreef:Wat mij opvalt is de berichtgeving. Iedereen mag weten wat er besproken is.Neeltje Jans schreef:Wat mij meer opvalt is dat daar kerkgenootschappen samengaan in plaats van zich afscheiden.

~~Soli Deo Gloria~~