Ik bied aan

Gebruikersavatar
Katharina van Bora
Berichten: 390
Lid geworden op: 19 mei 2009, 15:32

Ik bied aan

Bericht door Katharina van Bora »

Wij zijn aan het opruimen en hebben een aantal kerkelijke jaarboekjes van de Gereformeerde Gemeenten dubbel. Het zijn boekjes in de volgende jaartallen 1968 - 2009. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor wilt geven. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.

Ook hebben we er nog 2 van de Gereformeerde Gemeente in Nederland. Dat zijn de jaartallen 1983 en 1993. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor biedt. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Ik bied aan

Bericht door Schemerlichtje »

Diverse hoeden, zwarte suede laarzen (bijna niet gedragen) en sjaals.
Belangstelling? PB even :)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Ik bied aan

Bericht door henriët »

Schemerlichtje schreef:Diverse hoeden, zwarte suede laarzen (bijna niet gedragen) en sjaals.
Belangstelling? PB even :)
:slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10500
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Ik bied aan

Bericht door Zita »

ik bied aan: heel veel theezakjes voor kaartenmakers. Ze zijn leeg, dus voor theedrinkers iets minder interessant.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Ik bied aan

Bericht door helma »

Zita schreef:ik bied aan: heel veel theezakjes voor kaartenmakers. Ze zijn leeg, dus voor theedrinkers iets minder interessant.
Mijn neefje spaart ze
Hij is autistisch en woont in Den Dolder (tehuis)
je kan hem er erg blij mee maken.
Gebruikersavatar
oesterschelpje
Berichten: 832
Lid geworden op: 16 jun 2010, 14:35

Re: Ik bied aan

Bericht door oesterschelpje »

2 dikke documentatiemappen over de 2e Wereld Oorlog.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Ik bied aan

Bericht door Marnix »

Katharina van Bora schreef:Wij zijn aan het opruimen en hebben een aantal kerkelijke jaarboekjes van de Gereformeerde Gemeenten dubbel. Het zijn boekjes in de volgende jaartallen 1968 - 2009. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor wilt geven. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.

Ook hebben we er nog 2 van de Gereformeerde Gemeente in Nederland. Dat zijn de jaartallen 1983 en 1993. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor biedt. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.
Kan iemand me uitleggen wat hier zo bijzonder of leuk of zo aan is om te hebben? :) Ik heb me geregeld verbaasd over het sparen van oude jaarboekjes, blaadjes enz. Ik voel totaal geen behoefte om dat soort dingen van mijn kerkverband te hebben en snap ook helemaal niet wat er leuk aan is, wat je er mee doet enzo? Toch schijnt het best populair te zijn hier. Wie kan me uit de onwetendheid helpen?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
ber10e
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 jul 2007, 16:05
Locatie: middelharnis
Contacteer:

Re: Ik bied aan

Bericht door ber10e »

Marnix schreef:
Katharina van Bora schreef:Wij zijn aan het opruimen en hebben een aantal kerkelijke jaarboekjes van de Gereformeerde Gemeenten dubbel. Het zijn boekjes in de volgende jaartallen 1968 - 2009. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor wilt geven. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.

Ook hebben we er nog 2 van de Gereformeerde Gemeente in Nederland. Dat zijn de jaartallen 1983 en 1993. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor biedt. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.
Kan iemand me uitleggen wat hier zo bijzonder of leuk of zo aan is om te hebben? :) Ik heb me geregeld verbaasd over het sparen van oude jaarboekjes, blaadjes enz. Ik voel totaal geen behoefte om dat soort dingen van mijn kerkverband te hebben en snap ook helemaal niet wat er leuk aan is, wat je er mee doet enzo? Toch schijnt het best populair te zijn hier. Wie kan me uit de onwetendheid helpen?
sorry ik kan je niet helpen.... ksnap er ook niets van.... tis nog beter om het aan het oud papier van de kerk te geven. Dan levert het tenminste nog iets op... :slurp
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16767
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Ik bied aan

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:
Zita schreef:ik bied aan: heel veel theezakjes voor kaartenmakers. Ze zijn leeg, dus voor theedrinkers iets minder interessant.[/quote}Mijn neefje spaart ze
Hij is autistisch en woont in Den Dolder (tehuis)
je kan hem er erg blij mee maken.
Marnix schreef:Kan iemand me uitleggen wat hier zo bijzonder of leuk of zo aan is om te hebben?
Wellicht ligt daar de clou van dit soort verzamelwoedes.
Het fanatiek verzamelen van gegevens over wat dan ook, of het nou dominees zijn, beroepingswerk, vlinders of theezakjes, is niet zelden een symptoom van autisme.
Deze mensen vinden het fijn om zulke gegevens te verzamelen, hoe completer, hoe beter.
Van mij mogen ze, maar ik hoef niet zo nodig. :huhu
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Katharina van Bora
Berichten: 390
Lid geworden op: 19 mei 2009, 15:32

Re: Ik bied aan

Bericht door Katharina van Bora »

ber10e schreef:
Marnix schreef:
Katharina van Bora schreef:Wij zijn aan het opruimen en hebben een aantal kerkelijke jaarboekjes van de Gereformeerde Gemeenten dubbel. Het zijn boekjes in de volgende jaartallen 1968 - 2009. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor wilt geven. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.

Ook hebben we er nog 2 van de Gereformeerde Gemeente in Nederland. Dat zijn de jaartallen 1983 en 1993. Heb je belangstelling, stuur dan een PB met daarin het jaartal, waarvoor je belangstelling hebt en wat je er voor biedt. Dan krijg je een PB terug of ik deze voor je heb.
Kan iemand me uitleggen wat hier zo bijzonder of leuk of zo aan is om te hebben? :) Ik heb me geregeld verbaasd over het sparen van oude jaarboekjes, blaadjes enz. Ik voel totaal geen behoefte om dat soort dingen van mijn kerkverband te hebben en snap ook helemaal niet wat er leuk aan is, wat je er mee doet enzo? Toch schijnt het best populair te zijn hier. Wie kan me uit de onwetendheid helpen?
sorry ik kan je niet helpen.... ksnap er ook niets van.... tis nog beter om het aan het oud papier van de kerk te geven. Dan levert het tenminste nog iets op... :slurp
Is inmiddels ook gebeurd, maar we hebben er ook nog een aantal mensen blij mee kunnen maken. Die nog een ontbrekend jaartal in hun verzameling mistte.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Ik bied aan

Bericht door JolandaOudshoorn »

2 jaargangen van de Hervomde Vrouw (2008-2009)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Ik bied aan

Bericht door MarthaMartha »

JolandaOudshoorn schreef:2 jaargangen van de Hervomde Vrouw (2008-2009)
leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(als je nog niet iemand anders hebt....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Ik bied aan

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:2 jaargangen van de Hervomde Vrouw (2008-2009)
leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(als je nog niet iemand anders hebt....)
Nee hoor, je bent de eerste.
Neem ze mee als we jullie kleine komen bewonderen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Ik bied aan

Bericht door MarthaMartha »

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:2 jaargangen van de Hervomde Vrouw (2008-2009)
leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(als je nog niet iemand anders hebt....)
Nee hoor, je bent de eerste.
Neem ze mee als we jullie kleine komen bewonderen!
super!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
PvS
Inactief
Berichten: 1298
Lid geworden op: 16 okt 2008, 21:08

Re: Ik bied aan

Bericht door PvS »

...een rekensommetje.

Wat is de helft van twee plus twee?
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Plaats reactie