1-aprilgrappen

Gijs83

1-aprilgrappen

Bericht door Gijs83 »

Morgen komen er natuurlijk weer diverse 'staaltjes' naar buiten. Wellicht is het leuk om de krant en andere nieuwsberichten af te speuren na (vermoedelijke) 1 aprilgrappen. Ik ben wel benieuwd. Jij leest bv. het RD morgen en je leest een artikel en je denkt je dat kon wel eens zo'n grap wezen. Plaats hem hier, mag natuurlijk ook van andere media of op internet komen. Er werd bv. de afgelopen al een vermoeden uitgesproken dat Digibron een 1-aprilgrap zou zijn. Zulke voorbeelden bedoel ik.
Mara

Re: 1-aprilgrappen

Bericht door Mara »

Mijn man vertelde een hele leuke. Ik kan het me niet herinneren, wellicht omdat wij thuis geen tv hadden.
Maar vroeger kwamen er controleurs aan de deur, voor het kijk- en luistergeld. Kijken of je alleen radio had, wel of geen tv.
Toen stond er in de krant dat ze dit op afstand konden meten. Maar er was een manier om dit te voorkomen, als je "zwart" keek. nl. je televisie helemaal omwikkelen met aluminiumfolie. De verkoop steeg explosief :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lassie

Bericht door Lassie »

:haha :haha

In de hanzestad Kampen hebben ze een paar jaar geleden een artikel in de krant gezet dat er een onderzeeer naar boven zou komen. De kade stond vol met mensen, komt er een duiker naar boven met een bordje: 1 april.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

[youtube]3I24bSteJpw[/youtube]
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:[youtube]3I24bSteJpw[/youtube]
:haha :haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jvdg

Bericht door jvdg »

:)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Bij ons op school gaan ze het schooluniform invoeren. Dit zou namelijk de leerresultaten bevoorderen! Door de school worden jasjes, poloshirts en pull-overs verstrekt in de kleuren rood, blauw en groen. Morgen komt er een kleurconsulente om te bepalen welke kleur het beste past bij een kind. Daarom wordt er een vriendelijk verzoek gedaan om de kinderen morgen in een spijkerbroek/rok en een wit t-shirt naar school te laten komen. Ook moeten we als ouders zorgdragen voor de basis: spijkerbroeken/rokken en witte t-shirts!
Natuurlijk doe ik even mee en zal ook eens kijken naar de "proefexemplaren" die morgen te bezichtigen zijn! :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Bij ons op school gaan ze het schooluniform invoeren. Dit zou namelijk de leerresultaten bevoorderen! Door de school worden jasjes, poloshirts en pull-overs verstrekt in de kleuren rood, blauw en groen. Morgen komt er een kleurconsulente om te bepalen welke kleur het beste past bij een kind. Daarom wordt er een vriendelijk verzoek gedaan om de kinderen morgen in een spijkerbroek/rok en een wit t-shirt naar school te laten komen. Ook moeten we als ouders zorgdragen voor de basis: spijkerbroeken/rokken en witte t-shirts!
Natuurlijk doe ik even mee en zal ook eens kijken naar de "proefexemplaren" die morgen te bezichtigen zijn! :super
O die is leuk :haha gaan ze vast intrappen denk ik.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
haaf

Bericht door haaf »

Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Die vind ik eigenlijk best leuk! Zag gelijk dat het een 1-aprilgrap was. En moet je sommige reacties kijken, dat is toch gewoon grappig?!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

In ons dorp zal een grote service/ bejaardenflat worden gebouwd van minimaal 30 verdiepingen. Met mooi weer heb je uitzicht op de Wadden! V&D zal waarschijnlijk een depot er in huizen. Morgen tussen 10.00 en 15.00 kun je de bouwplannen bekijken in het gemeentehuis.

In een buurgemeente zal 'groen' toiletpapier worden gepromoot. In het kader van klimaatneutraliteit kan iedere inwonder morgen een pakket afhalen. De koffie is gratis!

:haha :haha
The Groom's still waiting at the altar
parsifal

Bericht door parsifal »

Vorig jaar in een Zweedse krant een vrij apocalyptische grap.

Mensen zouden een chip onder hun huid kunnen krijgen als vervanging van de ID kaart. Mensen die eerder een griepprik hadden gehad hoefden niet te komen, want zij hadden de chip al :).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Lassie

Bericht door Lassie »

Die van bolletje is ook erg grappig:

Bolletje presenteert vandaag een nieuw beschuitje. 'Beschuit voor linkshandigen eindelijk op de markt', zo prijst de fabrikant het product aan. Het beschuitje past volgens de fabrikant in het rijtje van speciaal voor linkshandige mensen ontwikkelde producten zoals dunschillers, pennen en blikopeners.

Bolletje heeft werk gemaakt van de veronderstelde stunt. Op aanvraag stuurt de fabrikant pakken beschuit op met daarop een sticker met de tekst beschuit voor linkshandigen.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Bij ons ook een leuke: de directie heeft het internetgebruik van iedereen gepeild. Alleen vandaag zijn de persoonlijke resultaten bij de directeur in te zien... Alles in rep en roer...! Totdat iemand bedacht dat het vandaag 1 april is....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Erasmiaan schreef:Bij ons ook een leuke: de directie heeft het internetgebruik van iedereen gepeild. Alleen vandaag zijn de persoonlijke resultaten bij de directeur in te zien... Alles in rep en roer...! Totdat iemand bedacht dat het vandaag 1 april is....
:haha :haha :haha heel wat sprekende gewetens dus :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie