Chat doet raar

Plaats reactie
Ria

Chat doet raar

Bericht door Ria »

Hoi hoi!

Af en toe kijk ik buiten het forumposten ook nog wel eens in de chat, alleen heb ik nu de laatste tijd problemen met de chat, het probleem is, dat je niet ziet wat je typt, en dus niet ziet wat je post, je ziet ook geen namen van wie ook in de chat zijn. Samengevat: Je ziet dus geen namen en letters staan, weet iemand wat hiervan de oorzaak is?

Alvast bedankt!

Ria
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
refo

Re: Chat doet raar

Bericht door refo »

Ria schreef:Hoi hoi!

Af en toe kijk ik buiten het forumposten ook nog wel eens in de chat, alleen heb ik nu de laatste tijd problemen met de chat, het probleem is, dat je niet ziet wat je typt, en dus niet ziet wat je post, je ziet ook geen namen van wie ook in de chat zijn. Samengevat: Je ziet dus geen namen en letters staan, weet iemand wat hiervan de oorzaak is?

Alvast bedankt!

Ria
Misschien zijn tekstkleur en achtergrond eender?
Ria

Re: Chat doet raar

Bericht door Ria »

refo schreef:
Ria schreef:Hoi hoi!

Alvast bedankt!

Ria
Misschien zijn tekstkleur en achtergrond eender?
Heb ik al geprobeerd, dat zou ik opzich wel kunnen veranderen, maar dan zie ik niet wat ik aanklik :(
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Plaats reactie