Oorsieraden

janita!!!

Oorsieraden

Bericht door janita!!! »

Heel eenvoudige vraag: Mag je oorsieraden dragen?
deurkruk

Bericht door deurkruk »

JA
Vortigern

Bericht door Vortigern »

nee
janita!!!

Bericht door janita!!! »

Zet er ook ff bij waarom wel of waarom niet.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Wat vind je zelf?
monteur

Bericht door monteur »

Nee
janita!!!

Bericht door janita!!! »

ik weet het zelf niet, daarom vraag ik hier om hulp. Antwoord wel te verstaan, maar iedereen zegt allemaal maar ja of nee, daar schiet ik natuurlijk ook niks mee op! Maar ja, is mijn fout eigenlijk ook, khad het erbij moeten zetten. Sorry!
gravo

Bericht door gravo »

Oorspronkelijk gepost door janita!!!
Je kunt op verschillende manieren ongelukkig worden:
1. Door oorsierraden te dragen, maar je intussen schuldig te voelen. advies: niet doen!
2. Door graag oorsierraden te dragen, maar dit niet te doen om wat anderen er van (zullen) zeggen. advies: wél doen!
3. Door over dit soort persoonlijke dingen helemaal geen eigen mening te vormen. In dat geval: lees en bekijk alles wat met oorsierraden te maken heeft en wat met eventuele (bijbelse) verboden voor oorsierraden te maken heeft, zodat je een kenner wordt op dit gebied. Geef daarna (als expert) een mening en gedraag je er ook naar. (Zeer aan te bevelen voor bijna alle kwesties)
janita!!!

Bericht door janita!!! »

Maar, zegt een andere tegen mij, je wilt geen oorbellen omdat je je lichaam dan beschadigd, maar je scheert je haar van de benen wel, wat dan?? dan mag dat ook niet! toch??
prinses

Bericht door prinses »

... ik draag twee kleine, gouden oorknopjes, mooi hoor, met een briljantje in 't midden. Sieraden zijn denk ik geoorloofd, maar bij alles geldt: met mate. Dus geen knijters van oorbellen, ringen, rijen kettingen. Zoiets is het denk ik...
janita!!!

Bericht door janita!!! »

Waarom denk je dat ze geoorloofd zijn, Prinses??
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Als je dan Bijbels wilt zijn: tattouages wordne in de Bijbel letterlijk verboden...

Gaatjes haal je niet zo maar weg.. tatouages ook niet..

hoe zit dat dan?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door prinses

Dus geen knijters van oorbellen, ringen, rijen kettingen. Zoiets is het denk ik...
want...?! Wat maakt 't verschil dan?!

Ik vind t zelf beetje vreemde vraagstelling.... alsof als je de deuren van een gemiddelde GerGem open trekt en alle kergangers bestudeert.... je ECHT WEL oorbellen vind hoor... en misschien wel meer dan jij (hier zittende op osw met ook oorbelletjes) zou willen dat je er zou vinden....! ;)
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Zelf vind ik het wel kunnen, voor meisjes dan.
Jongens, dat is een ander verhaal. Dan is er minder sprake van een "versiering", is mijn mening.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie