hè, wat vervelend op koninginnedag!!!Daphne schreef:Ik me echt zwaaaaaaaar chagerijnig voel worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doet een vliegtuig van Quantas in een soort van paddock bij zijn villa? ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dát er nu nét bij gemonteerd is...... linksboven staat zijn eigen privéjet..........dus heeft hij een vliegtuig van een vliegmaatschappij niet echt nodig...dus is dat puur fake op de foto.....MarthaMartha schreef:Wie is John Travolta dan wel?Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
Blij dat ik daar niet woon........ doe mij maar gewoon mijn heerlijk, oude, kleine, knusse huisje.
en ik "wilde" op mijn zestiende nog wel 'dolgraag met hem trouw-en, en hem voor altijd bij me houw-en'Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
ja, ook ik verveel me wel eens
Fout, dat is zijn priveboeing 707. Daar kan je in wonen, badderen ect.Rens schreef:Wat doet een vliegtuig van Quantas in een soort van paddock bij zijn villa? ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dát er nu nét bij gemonteerd is...... linksboven staat zijn eigen privéjet..........dus heeft hij een vliegtuig van een vliegmaatschappij niet echt nodig...dus is dat puur fake op de foto.....MarthaMartha schreef:Wie is John Travolta dan wel?Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
Blij dat ik daar niet woon........ doe mij maar gewoon mijn heerlijk, oude, kleine, knusse huisje.
super!helma schreef:..in het ziekenhuis een bijzondere 'klik' had met een zuster?
ik zo blij met haar was
ik even nieuwsgierig 'gegoogeld' heb en ik kwam haar op internet tegen...
http://www.eo.nl/tijdschriften/visie/pa ... le=9384488
Jongere schreef:Hm.. deze kant gaan we niet op mensen. Heb een aantal berichten verwijderd.
Probeer alle dingen die persoonlijk zijn nu eens ècht alleen via PB te regelen en niet het forum daarvoor te gebruiken c.q. misbruiken. En vat niet alle dingen te zwaar op in het leven. Zomaar wat adviezen in de nacht.