Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
Ik me echt zwaaaaaaaar chagerijnig voel worden

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
hè, wat vervelend op koninginnedag!!!Daphne schreef:Ik me echt zwaaaaaaaar chagerijnig voel worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen leuke plannen voor vandaag?
Wat doet een vliegtuig van Quantas in een soort van paddock bij zijn villa? ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dát er nu nét bij gemonteerd is...... linksboven staat zijn eigen privéjet..........dus heeft hij een vliegtuig van een vliegmaatschappij niet echt nodig...dus is dat puur fake op de foto.....MarthaMartha schreef:Wie is John Travolta dan wel?Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
Blij dat ik daar niet woon........ doe mij maar gewoon mijn heerlijk, oude, kleine, knusse huisje.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
en ik "wilde" op mijn zestiende nog wel 'dolgraag met hem trouw-en, en hem voor altijd bij me houw-en'Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
ja, ook ik verveel me wel eens
had ik nou maar wat harder gezongen
- Wilma van den Berg
Helma, wat fijn dat we je hier weer aantreffen!!! Hoe is het nu met je? Mag het al weer wat beter gaan? Sterkte in alles hoor en Gods nabijheid toegewenst!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
log ff uit, ik krijg ziekenbezoek 
... mijn avatar bijzonder actueel is vandaag....
(Kom maar kijken)
(Kom maar kijken)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Fout, dat is zijn priveboeing 707. Daar kan je in wonen, badderen ect.Rens schreef:Wat doet een vliegtuig van Quantas in een soort van paddock bij zijn villa? ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dát er nu nét bij gemonteerd is...... linksboven staat zijn eigen privéjet..........dus heeft hij een vliegtuig van een vliegmaatschappij niet echt nodig...dus is dat puur fake op de foto.....MarthaMartha schreef:Wie is John Travolta dan wel?Gian schreef:.... dit het optrekje van John Travolta is?
Blij dat ik daar niet woon........ doe mij maar gewoon mijn heerlijk, oude, kleine, knusse huisje.
John Travolta heeft bij United Airlaine gewerkt om aan zijn vlieguren te komen.
Het logo op de staartvleugel is het Travoltamonogram.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
..in het ziekenhuis een bijzondere 'klik' had met een zuster?
ik zo blij met haar was
ik even nieuwsgierig 'gegoogeld' heb en ik kwam haar op internet tegen...
http://www.eo.nl/tijdschriften/visie/pa ... le=9384488
ik zo blij met haar was
Mijn zoontje naar een orgelconcert is van Sander van Marion.

- MarthaMartha
super!helma schreef:..in het ziekenhuis een bijzondere 'klik' had met een zuster?
ik zo blij met haar was
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
... ik heel blij ben om Helma hier weer tegen te komen!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...er studerende forummers zijn die heel veel geld kunnen bieden op een (in een vd topics besproken) boek op MP.
...ik daarom maar besloten heb om geen bod uit te brengen !
...ik daarom maar besloten heb om geen bod uit te brengen !
Hm.. deze kant gaan we niet op mensen. Heb een aantal berichten verwijderd.
Probeer alle dingen die persoonlijk zijn nu eens ècht alleen via PB te regelen en niet het forum daarvoor te gebruiken c.q. misbruiken. En vat niet alle dingen te zwaar op in het leven. Zomaar wat adviezen in de nacht.
Probeer alle dingen die persoonlijk zijn nu eens ècht alleen via PB te regelen en niet het forum daarvoor te gebruiken c.q. misbruiken. En vat niet alle dingen te zwaar op in het leven. Zomaar wat adviezen in de nacht.
Jongere schreef:Hm.. deze kant gaan we niet op mensen. Heb een aantal berichten verwijderd.
Goedzo Jongere!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."