Ik ken wel Sport Witnesses, een overkoepelende organisatie van ex-topsporters die geloven / tot geloof zijn gekomen... onder andere Bert Konterman, Jeroen Drost, Rene en Henri Ruitenberg, Marnix ten Kortenaar, Jan Maarten Heideman, Jaques de Koning enz.Ik hoorde op CIP over Rinus Terlouw? Nederlandse voetballer die het nederlands elftal heeft gehaald maar later lid is geworden van de OGG. Dit verhaal was mij niet bekend. Jullie wel?
HeheLuther schreef:Dat kan, en dan zie je opeens een TV door een opengeslagen raam naar buiten vliegen en in 1000 stukken uit elkaar knallen. (Zoals ik vier jaar geleden in de buurt mocht zien. Dat vond ik dan wel weer een mooi gezicht.

Wat die leegte betreft, dat is inderdaad triest... Mensen leven van sportevenement tot sportevenement, van vakantie tot vakantie, of vullen hun leegte op met carriere maken etc... Ik hoop dat naast alle anti-voetbal-preken, waarschuwingen aan de gemeente om je er ver van te houden, hopelijk zijn we ook bewogen om al die schapen zonder herder...