Nieuwjaarsmeeting 30/01/2009 @ Hendrik-Ido-Ambacht
Re: NIEUWJAARSMEETING
dit voelt als een regelrechte aanval....Ander schreef:Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....jvdg schreef:Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Nee natuurlijk niet, maar het zaaltje in Ambacht. Wil je me een keer bellen??
Lijkt me geweldig......(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
heb je liever dat ik je boos behandel ofzo????????????????????????????????????????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dank je wel dat je het voor me opneemt!!jvdg schreef:Henriët is volgens mij niet zo zoetsappig hoor......., maar ik geniet van jouw avatar: wat is dat een mooi kereltje zeg.... Echt waar: genieten!Ander schreef:Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Nee natuurlijk niet, maar het zaaltje in Ambacht. Wil je me een keer bellen??
Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
Maar z'n vader,....is dat ook genieten?
denk er meteen al over de strijdbijl neer te gooien!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jullie zijn hier ook welkom, we hebben sneeuw en ijs .. en pinetrees.... Beetje ver , he??

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Met even geduld hebben wij ook ijs: http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=44662Margriet schreef:Jullie zijn hier ook welkom, we hebben sneeuw en ijs .. en pinetrees.... Beetje ver , he??![]()
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Yes en als er een Elfstedentocht komt volg ik het , ik heb vrienden en familie die mee doen en je blijft Fries......
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- monique
nou komt er nog een meeting of hoe zit dat 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
We hebben hier dagelijks een meeting joh!monique schreef:nou komt er nog een meeting of hoe zit dat
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting!
Meeting! :barbareMeeting!
Meeting! 
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
stil maar, wacht maar, 30 januari is er een meeting!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
WelkeMarthaMartha schreef:stil maar, wacht maar, 30 januari is er een meeting!
-
Democritus
Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
arme marthaDemocritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
-
Democritus
arme marthaJo-Ann schreef:Democritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
Democritus schreef:Jo-Ann schreef:arme marthaDemocritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
geen beter vermaak dan leedvermaak
Ik meld mij af
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 31 dec 2008, 15:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!