dit voelt als een regelrechte aanval....Ander schreef:Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....jvdg schreef:Ja, ik wel, maar dan wil ik met jouw Avatar spreken.Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Nee natuurlijk niet, maar het zaaltje in Ambacht. Wil je me een keer bellen??
Lijkt me geweldig......(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
dank je wel dat je het voor me opneemt!!jvdg schreef:Henriët is volgens mij niet zo zoetsappig hoor......., maar ik geniet van jouw avatar: wat is dat een mooi kereltje zeg.... Echt waar: genieten!Ander schreef:Ander schreef:freek schreef:Als ik dit draai, krijg ik jou aan de telefoon?
Nee natuurlijk niet, maar het zaaltje in Ambacht. Wil je me een keer bellen??
Ach, het schatje. Ze heeft hele verhalen, er is alleen geen touw aan vast te knopen. Ik snap het jvdg, ze is zóóó lief....(ik lijk Henriet wel, zo zoetsappig
)
Maar z'n vader,....is dat ook genieten?
Met even geduld hebben wij ook ijs: http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=44662Margriet schreef:Jullie zijn hier ook welkom, we hebben sneeuw en ijs .. en pinetrees.... Beetje ver , he??![]()
We hebben hier dagelijks een meeting joh!monique schreef:nou komt er nog een meeting of hoe zit dat
WelkeMarthaMartha schreef:stil maar, wacht maar, 30 januari is er een meeting!
arme marthaDemocritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
arme marthaJo-Ann schreef:Democritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
Democritus schreef:Jo-Ann schreef:arme marthaDemocritus schreef:Oh ja bij deze meld ik mij aan voor de 30e
geen beter vermaak dan leedvermaak