Tip: voor je gaat kopen, eerst om je heen kijken en vergelijken. Niet eerder kopen dan dat je er zeker van bent de beste koop te doen.Oorspronkelijk gepost door anemoonhe bahDeze week in de aanbieding bij de Aldi : € 79.-
daar hebben we dus ook al veel te veel voor betaald...
PrekenWeb
Je kan geen tips geven voor aanbiedingen in de toekomst.Oorspronkelijk gepost door LecramTip: voor je gaat kopen, eerst om je heen kijken en vergelijken. Niet eerder kopen dan dat je er zeker van bent de beste koop te doen.Oorspronkelijk gepost door anemoonhe bahDeze week in de aanbieding bij de Aldi : € 79.-
'Beste koop' is altijd tijdgebonden.
Je kunt idd alleen vergelijken op basis van wat je nu weet. Maar dan nog blijft mijn tip geldig. Sommige mensen kopen te vaak zonder te vergelijken.Oorspronkelijk gepost door PimJe kan geen tips geven voor aanbiedingen in de toekomst.Oorspronkelijk gepost door LecramTip: voor je gaat kopen, eerst om je heen kijken en vergelijken. Niet eerder kopen dan dat je er zeker van bent de beste koop te doen.Oorspronkelijk gepost door anemoonhe bahDeze week in de aanbieding bij de Aldi : € 79.-
'Beste koop' is altijd tijdgebonden.
- Miscanthus
Ik leen altijd voor de benzine. Die betaal ik nl. met de creditcardOorspronkelijk gepost door PimInderdaad. Ben je ook al bij je bank bezig voor een lening om de benzine te betalen.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Ik moet denken aan de tip van refo:
spaar voor wat goedkoper wordt en leen voor wat steeds duurder wordt.
![]()
2Kr 30:8 Verhardt nu ulieder nek niet, gelijk uw vaderen; geeft den HEERE de hand, en komt tot Zijn heiligdom, hetwelk Hij geheiligd heeft tot in eeuwigheid, en dient den HEERE, uw God; zo zal de hitte Zijns toorns van u afkeren.Oorspronkelijk gepost door gravo
Hem (ds.Huisman) werd, vooral vanwege deze praktijk, arminianisme verweten. Immers hij drong er op aan om terstond een keuze te maken en niet langer het besluit om zijn/haar leven aan Christus over te geven, uit te stellen.
Hij deed dit door uitspraken als: geef de Heere de hand!
Even een vraag off-topic. Ik las dat er een aparte site met preken van ds. Huisman in de lucht gaat.
Laat ik vooropstellen dat ik diens prediking zeer waardeer. Een man met veel gaven, die ik persoonlijk een soort marrowman in de ger gem vind.
Toch verwondert dit iniatief me wel wat.
Misschien is het goed als de mensen hierachter zich eens op de volgende zaken bezinnen.
1) is het niet mogelijk de uibreiding van preken van ds. Huisman gewoon op prekenweb te plaatsen ? Wat is het noodzakelijke van een afzonderlijke site ?
2) zou de persoon van de prediker - wellicht onbedoeld - op deze wijze niet al te veel in midden komen te staan ?
3) hebben jullie er over nagedacht dat dit iniatief ook wel niet gewenste polariserende reacties uit kan lokken ?
Door een aparte site van ds. Huisman te maken, kun je misschien sommige mensen onbedoeld op het idee brengen dat je hiermee ook wat wilt zeggen over de andere predikanten op prekenweb, ten nadele dan.
Zie deze opmerkingen overigens als positieve kritiek.
Ik vind het iniatief van prekenweb prachtig, het zou jammer zijn wanneer er versnippering ontstaan zou.
Wat mij betreft zou prekenweb ook interkerkelijk mogen worden gemaakt.
Maar dat zal ws niet haalbaar zijn.
Ik ben benieuwd naar de reactie van de mensen achter de schermen.
groeten.
Laat ik vooropstellen dat ik diens prediking zeer waardeer. Een man met veel gaven, die ik persoonlijk een soort marrowman in de ger gem vind.
Toch verwondert dit iniatief me wel wat.
Misschien is het goed als de mensen hierachter zich eens op de volgende zaken bezinnen.
1) is het niet mogelijk de uibreiding van preken van ds. Huisman gewoon op prekenweb te plaatsen ? Wat is het noodzakelijke van een afzonderlijke site ?
2) zou de persoon van de prediker - wellicht onbedoeld - op deze wijze niet al te veel in midden komen te staan ?
3) hebben jullie er over nagedacht dat dit iniatief ook wel niet gewenste polariserende reacties uit kan lokken ?
Door een aparte site van ds. Huisman te maken, kun je misschien sommige mensen onbedoeld op het idee brengen dat je hiermee ook wat wilt zeggen over de andere predikanten op prekenweb, ten nadele dan.
Zie deze opmerkingen overigens als positieve kritiek.
Ik vind het iniatief van prekenweb prachtig, het zou jammer zijn wanneer er versnippering ontstaan zou.
Wat mij betreft zou prekenweb ook interkerkelijk mogen worden gemaakt.
Maar dat zal ws niet haalbaar zijn.
Ik ben benieuwd naar de reactie van de mensen achter de schermen.
groeten.
nou van mij mogen ze het hele internet volpompen met preken van deze man.
ik heb net de preek over math 13:18-23 beluisterd. Prachtig gewoon. Zo zou ik wel vaker willen dat het evangelie werd verkondigd!!
maar ik snap zeeuw zijn punt overigens wel. combineer het maar gewoon. Dan maar om de 2 regels een Huisman preek. Tzijn toch niet de minste.
ik heb net de preek over math 13:18-23 beluisterd. Prachtig gewoon. Zo zou ik wel vaker willen dat het evangelie werd verkondigd!!
maar ik snap zeeuw zijn punt overigens wel. combineer het maar gewoon. Dan maar om de 2 regels een Huisman preek. Tzijn toch niet de minste.