Een verrassing
Klopt ik voel me ook niet vrolijkOrchidee schreef:Dat ziet er niet zo vrolijk uitalbion schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Inderdaad, dat dacht ik.... het eerste stukje dan, want op het trouwen heeft het geen invloed....Gijs83 schreef:Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Over dat trouwen met regen bestaat een mooi gezegde tot troost van hen die dat meemaken (hoewel het bijgeloof is).MarthaMartha schreef:Inderdaad, dat dacht ik.... het eerste stukje dan, want op het trouwen heeft het geen invloed....Gijs83 schreef:Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Maar het lekt hier alleen bij heel extreme regen, het is ook al weer droog gelukkig.
Ik sluit me hier uiteraard bij aan.huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
Dat durf ik te betwijfelen. Ik vraag me af of je hier op aarde ooit een perfect huwelijk zult hebben.jvdg schreef:een perfect huwelijk mogen worden van meer dan 40 jaren.
Zucht..........., natuurlijk heb je gelijk, maar wat je hier doet is kiezeltjes op laag water zoeken, oftewelvlinder schreef:Dat durf ik te betwijfelen. Ik vraag me af of je hier op aarde ooit een perfect huwelijk zult hebben.jvdg schreef:een perfect huwelijk mogen worden van meer dan 40 jaren.
Van Dale: per·fect:volmaakt. Wat zou er dan nog verbeterd kunnen worden? Het huwelijk is een afspiegeling van de relatie van Christus en Zijn Kerk. Dat zal dan niet beter of mooier zijn dan het huwelijk van jouw ouders? Geloof ik niet.