Een verrassing
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Een verrassing
Klopt ik voel me ook niet vrolijkOrchidee schreef:Dat ziet er niet zo vrolijk uitalbion schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door albion op 08 jun 2010, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oh balen!! 
Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
- MarthaMartha
Inderdaad, dat dacht ik.... het eerste stukje dan, want op het trouwen heeft het geen invloed....Gijs83 schreef:Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Maar het lekt hier alleen bij heel extreme regen, het is ook al weer droog gelukkig.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Over dat trouwen met regen bestaat een mooi gezegde tot troost van hen die dat meemaken (hoewel het bijgeloof is).MarthaMartha schreef:Inderdaad, dat dacht ik.... het eerste stukje dan, want op het trouwen heeft het geen invloed....Gijs83 schreef:Dat heb ik weer denkt MM en morgen trouw ik, oh oh. Hier regent het op het moment ook, maar ik denk dat het geen blanke straat word.MarthaMartha schreef:![]()
Het regent hier
De straat staat blank
en in huis lekt het
Maar het lekt hier alleen bij heel extreme regen, het is ook al weer droog gelukkig.
Overigens, mijn ouders trouwden in de oorlog op een zeer regenachtige dag in mei 1941.
Ze hadden nog een paar centen om een koetsje te huren.
Echter, het dak was lek in het midden, waardoor bruid en bruidegom gedwongen waren om zover mogelijk van elkaar af te zitten.
Dat lijkt een slecht begin te zijn, maar het is, voorzover mogelijk, een perfect huwelijk mogen worden van meer dan 40 jaren.
MM & Demo, hoe het weer ook is.........
M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag) 
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik sluit me hier uiteraard bij aan.huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
Helaas ben ik om medische redenen verhinderd de kerkdienst bij te wonen.
Maar, MM en Demo, in gedachten ben ik bij jullie.
huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
Ook ik sluit me erbij aan.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
huisman schreef:M&M en Demo een bijzonder gezegende dag morgen (of moet ik zeggen vandaag)
Wat zal ik zeggen?? Iedere keer weer wat anders, maar steeds verkeerd..
Beetje depri..
Beetje depri..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Dat durf ik te betwijfelen. Ik vraag me af of je hier op aarde ooit een perfect huwelijk zult hebben.jvdg schreef:een perfect huwelijk mogen worden van meer dan 40 jaren.
Van Dale: per·fect:volmaakt. Wat zou er dan nog verbeterd kunnen worden? Het huwelijk is een afspiegeling van de relatie van Christus en Zijn Kerk. Dat zal dan niet beter of mooier zijn dan het huwelijk van jouw ouders? Geloof ik niet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zucht..........., natuurlijk heb je gelijk, maar wat je hier doet is kiezeltjes op laag water zoeken, oftewelvlinder schreef:Dat durf ik te betwijfelen. Ik vraag me af of je hier op aarde ooit een perfect huwelijk zult hebben.jvdg schreef:een perfect huwelijk mogen worden van meer dan 40 jaren.
Van Dale: per·fect:volmaakt. Wat zou er dan nog verbeterd kunnen worden? Het huwelijk is een afspiegeling van de relatie van Christus en Zijn Kerk. Dat zal dan niet beter of mooier zijn dan het huwelijk van jouw ouders? Geloof ik niet.