Hoe moet ik me dan verhelderen? Meer drugs nemen? Bewustzijnsverruimende middelen innemen? Nee dat weiger ik pertinent. Maar wie misverstaat wie nu eigenlijk? Ben ik hier dan toch op een soort van vijandelijk gebied waar we de waarheid die zo helder is niet zien? U dwingt mij in een onmogelijke toestand en dat is meteen een teken van deze tijd.Ambtenaar schreef: ↑Vandaag, 13:45De vraag is of de overheid zich mag/moet mengen in het curriculum. Dat is een andere vraag dan of de overheid onderscheid mag maken tussen verschillende religies. Als de overheid het onwenselijk vindt dat bijv. bepaalde zaken over homoseksualiteit geleerd worden op scholen, dan moet ze bij elke school toezicht houden.Je bent niet helder, je laat de lezer in het ongewisse over wat volgens jou schuivende is. Misschien moet je dat eens helder duiden.Veel mag, maar helder zeggen waar het op staat mag blijkbaar niet.
Schuivende panelen onder ons?
Re: Schuivende panelen onder ons?
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Je drukt je weer zeldzaam ondoorgrondelijk uit.
Schrijf in heldere taal op waarom je vindt dat de persoon uit het filmpje gelijk heeft.
Ik dwing je tot niets. Het lijkt er op of je verwacht dat iedereen je beeld van de wereld deelt, dat is niet zo en daarbij druk je je weinig concreet uit. Het is daarom voor mij vaak gissen wat je nu precies bedoelt.Maar wie misverstaat wie nu eigenlijk? Ben ik hier dan toch op een soort van vijandelijk gebied waar we de waarheid die zo helder is niet zien? U dwingt mij in een onmogelijke toestand en dat is meteen een teken van deze tijd.
Misschien is het een verschil in leeftijd, van leefomgeving.