Jean le Fontain schreef:Even wat offtopic reacties weggeknipt...
leuteren is prima hier, lasteren doen we natuurlijk niet...
Namens de mods,
Jean

Jean le Fontain schreef:Even wat offtopic reacties weggeknipt...
leuteren is prima hier, lasteren doen we natuurlijk niet...
Namens de mods,
Jean
JolandaOudshoorn schreef:voorbereiden op het grote feest van morgen!
Fijn om het van een ander te horen hé! Ik heb het onderhand ook al 3x te horen gekregenhenriët schreef:vanmorgen in de winkel werd me bekendgemaakt dat ik zwanger ben![]()
![]()
![]()
(wij weten van niets...)
Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
In mijn geval waren het idd 50+ers!Tiberius schreef:Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
mijn dochter wordt dan 5 jaarOrchidee schreef:JolandaOudshoorn schreef:voorbereiden op het grote feest van morgen!
Haha... eigen schuld. Bemoeizuchtig volk*girly* schreef:In mijn geval waren het idd 50+ers!Tiberius schreef:Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
Dat zijn trouwens ook diegene die het vaakst vragen 'of je nou al 's gaat trouwen na 2 jaar verkering!
Ik word er onderhand spuugzat van! Heb laatst (zoals mij is verteld) zelfs een tante gekwetst...Wnat ze vroeg mij weer 's wanneer we gingen trouwen, en ik antwoorde 'als je het dan o zo nodig vind dat we gaan trouwen, wat let het je om ons te sponsoren?'
Vond ze niet leuk
Nu pas ??????? Ik heb er al 3 af en het wordt er alleen maar saaier op.Luther schreef:Vanavond het allerallerallervervelendste klusje van het jaar afhandelen: belastingaangifte doen.
Hebben jullie geen tuin die elk voorjaar gespit moet worden?Luther schreef:Vanavond het allerallerallervervelendste klusje van het jaar afhandelen: belastingaangifte doen.