Jean le Fontain schreef:Even wat offtopic reacties weggeknipt...
leuteren is prima hier, lasteren doen we natuurlijk niet...
Namens de mods,
Jean
Wat doen we vandaag ? [6]
-
Bernadientje
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vragen over modereerbeleid per pb naar desbetreffende mod! Geen discussie in het topic zelf.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Straks de post lopen (2 wijken). Heerlijk in het zonnetje. Voor de rest van de dag misschien toch maar eens beginnen aan de bovenverdieping (opruimen, weggooien, beetje order scheppen etc.).
- JolandaOudshoorn
voorbereiden op het grote feest van morgen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:voorbereiden op het grote feest van morgen!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vanmorgen in de winkel werd me bekendgemaakt dat ik zwanger ben
(wij weten van niets...)
daarna heb ik heerlijk koffie voor Jean gezet, en hebben we een poos fijn zitten praten
nu gauw de boel gaan doen en er zijn voor het gezin
en daarnaast nog een heleboel
daarna heb ik heerlijk koffie voor Jean gezet, en hebben we een poos fijn zitten praten
nu gauw de boel gaan doen en er zijn voor het gezin
en daarnaast nog een heleboel
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Fijn om het van een ander te horen hé! Ik heb het onderhand ook al 3x te horen gekregenhenriët schreef:vanmorgen in de winkel werd me bekendgemaakt dat ik zwanger ben![]()
![]()
![]()
(wij weten van niets...)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen.... 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
In mijn geval waren het idd 50+ers!Tiberius schreef:Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
Dat zijn trouwens ook diegene die het vaakst vragen 'of je nou al 's gaat trouwen na 2 jaar verkering!
Ik word er onderhand spuugzat van! Heb laatst (zoals mij is verteld) zelfs een tante gekwetst...Wnat ze vroeg mij weer 's wanneer we gingen trouwen, en ik antwoorde 'als je het dan o zo nodig vind dat we gaan trouwen, wat let het je om ons te sponsoren?'
Vond ze niet leuk
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
mijn dochter wordt dan 5 jaarOrchidee schreef:JolandaOudshoorn schreef:voorbereiden op het grote feest van morgen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hoera! Leuk!
(ook al mis ik wel 2 kleine lettertjes
)

(ook al mis ik wel 2 kleine lettertjes
Haha... eigen schuld. Bemoeizuchtig volk*girly* schreef:In mijn geval waren het idd 50+ers!Tiberius schreef:Vooral oude tantes.Marnix schreef:Lol! Sommige mensen willen ook wel heel graag dat er snel (meer) kinderen komen....
Dat zijn trouwens ook diegene die het vaakst vragen 'of je nou al 's gaat trouwen na 2 jaar verkering!
Ik word er onderhand spuugzat van! Heb laatst (zoals mij is verteld) zelfs een tante gekwetst...Wnat ze vroeg mij weer 's wanneer we gingen trouwen, en ik antwoorde 'als je het dan o zo nodig vind dat we gaan trouwen, wat let het je om ons te sponsoren?'
Vond ze niet leuk
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vanavond het allerallerallervervelendste klusje van het jaar afhandelen: belastingaangifte doen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nu pas ??????? Ik heb er al 3 af en het wordt er alleen maar saaier op.Luther schreef:Vanavond het allerallerallervervelendste klusje van het jaar afhandelen: belastingaangifte doen.
WAAR ZIJN DIE TIJDEN VAN HET UITZOEKEN EN INTERPRETEREN VAN TEKSTEN
Hebben jullie geen tuin die elk voorjaar gespit moet worden?Luther schreef:Vanavond het allerallerallervervelendste klusje van het jaar afhandelen: belastingaangifte doen.