Help even, waar heb ik in deze discussie ds. Kievit kunnen lezen? Ik zie alleen maar dat mensen te kust en te keur predikanten uit eerdere tijden citeren.Refojongere schreef: ↑Gisteren, 21:02Je hebt al ds. Kievit kunnen lezen. Dan weet je al voldoende.
Kinderdoop, 100% naar de Heilige Schrift!
Re: Kinderdoop, 100% naar de Heilige Schrift!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Refojongere
Pagina 50, 17:14 uur.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 22:06Help even, waar heb ik in deze discussie ds. Kievit kunnen lezen? Ik zie alleen maar dat mensen te kust en te keur predikanten uit eerdere tijden citeren.Refojongere schreef: ↑Gisteren, 21:02Je hebt al ds. Kievit kunnen lezen. Dan weet je al voldoende.
Ik citeerde ds. I. Kievit omdat deze breed gezag heeft, breder dan hedendaagse predikanten.
Aha, je doelt op een citaat van hem door jou gebruikt. Die heb ik zeker gelezen. Dat verschilt inderdaad met ds Verschuure. No problem!Refojongere schreef: ↑Gisteren, 22:30Pagina 50, 17:14 uur.pierre27 schreef: ↑Gisteren, 22:06Help even, waar heb ik in deze discussie ds. Kievit kunnen lezen? Ik zie alleen maar dat mensen te kust en te keur predikanten uit eerdere tijden citeren.
Ik citeerde ds. I. Kievit omdat deze breed gezag heeft, breder dan hedendaagse predikanten.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.