Ja inderdaad...helma schreef:ik hoop altijd dat Ariene zich weer zal laten zien
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
Meestal verdwijnen mensen geruisloos en niemand die zich af lijkt te vragen, waarom![]()
was af en toe wel stil de afgelopen weken ....

Daar zijn we weer !!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Kijk, dat bedoelde Auto dus.....MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
Meestal verdwijnen mensen geruisloos en niemand die zich af lijkt te vragen, waarom![]()
was af en toe wel stil de afgelopen weken ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!

Je lijkt Job Cohen wel met zijn PvdA: "Hier zíjn we!"MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!
WELKOM THUIS!!MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!

m'n opa
, vandaag was ik in het ziekenhuis waar hij is overleden.

-
@autoAuto schreef:MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef: Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!
Ben bezig mijn gastoeter op te zoeken of een vuvuzela te bemachtigen.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Dan kan je nog mooi meedoen in de topic 'Oranjegekte'Democritus schreef:
@auto
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bonny
- Contacteer:
Gecondoleerd. SterkteLassie schreef:m'n opa, vandaag was ik in het ziekenhuis waar hij is overleden.
The Groom's still waiting at the altar
hij is daar vandaag overleden? Dat begreep ik eigenlijk niet uit je posting.Bonny schreef:Gecondoleerd. SterkteLassie schreef:m'n opa, vandaag was ik in het ziekenhuis waar hij is overleden.
Sterkte Las; soms overvalt je ineens weer het verlies van iemand waar je ooit veel van hebt gehouden. En dat kan dan even heel heftig zijn!
Democritus schreef:[
Heb je koeien dan ?
http://static.nos.nl/jeugdjournaal/arti ... uzela.html
Dat brengt inderdaad herinneringen op, Lassie.
Sterkte.
Sterkte.
Laatst gewijzigd door Lourens op 30 jun 2010, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nee, sorry het is lang geleden dat hij is overleden. Maar vandaag was ik weer voor het eerst in dat ziekenhuis.
Dat overvalt je soms heel erg he...had ik juist vandaag ook, op m'n werk draaiden ze een DVD over dorpen in Overijssel, en opeens zie ik m'n oma voorbijkomen! Ik schrok er van, eerlijk gezegd, ze is 7 jaar geleden overleden en om haar dan zo plotsetling 'weer te zien'... Het maalt nu ook nog door m'n hoofd..Lassie schreef:m'n opa, vandaag was ik in het ziekenhuis waar hij is overleden.
It's nice to be important, but it's more important to be nice...