Ik mis.....
- JolandaOudshoorn
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Ik mis.....
Ik zie dat ik hier gemist wordt...JolandaOudshoorn schreef:... Bert Mulder
En als ik eerlijk ben, dan mis ik RF vaak ook...
(daarom heb ik ook RSS feed in mijn Outlook)
was natuurlijk druk tot eind april, te meer daar mijn rechterhand assistente in maart een hartaanval had... alles is goed gegaan, en ze is nu weer bijna fulltime...
daarna...
heb een kantoorpant gekocht, zo dat ik nu niet meer ruimte huur... ben onder andere dingen daarmee druk geweest, zijn we net vrijdag ingetrokken...
dan druk met mijn gezin natuurlijk...
en het kerkenraad werk natuurlijk, ook omdat wij onze huisbezoeken meest in juni tot augustus doen...
en morgen vertrekken we op vakantie voor ruim 2 weken...
en ga jullie allen goed. Gods zegen gewenst.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik miste MM en Demo, maar dat lijkt voorbij te zijn.
Hun nieuwe gedaante als tortelduifjes in de wittebroodsweken doet het ergste vrezen.
Hun nieuwe gedaante als tortelduifjes in de wittebroodsweken doet het ergste vrezen.

Dus, D.V. over twee weken, mogen we weer op jouw inbreng rekenen?Bert Mulder schreef:Ik zie dat ik hier gemist wordt...JolandaOudshoorn schreef:... Bert Mulder
was natuurlijk druk tot eind april, te meer daar mijn rechterhand assistente in maart een hartaanval had... alles is goed gegaan, en ze is nu weer bijna fulltime...
daarna...
heb een kantoorpant gekocht, zo dat ik nu niet meer ruimte huur... ben onder andere dingen daarmee druk geweest, zijn we net vrijdag ingetrokken...
en het kerkenraad werk natuurlijk, ook omdat wij onze huisbezoeken meest in juni tot augustus doen...
Welcome back!
ik mis de afdeling Rijssen wel. 

- MarthaMartha
jvdg schreef:Ik miste MM en Demo, maar dat lijkt voorbij te zijn.

Wat doet je vrezen???
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Weet ik eigenlijk niet, maar gezien je enthousiaste aankondiging van julie terugkomst, en de nieuw opgedane energie in de afgelopen periode, zou het niet vreemd zijn als jullie op de topics die gevuld zijn gedurende jullie afwezigheid, enorm gaan inhakken, de discussie opnieuw leven inblazen, enne.....MarthaMartha schreef:jvdg schreef:Ik miste MM en Demo, maar dat lijkt voorbij te zijn.
Hun nieuwe gedaante als tortelduifjes in de wittebroodsweken doet het ergste vrezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doet je vrezen???

Tukkertje is terug hoor. En de postbode is over een weekje ook weer back in town.Zita schreef:ik mis de afdeling Rijssen wel.
~~Soli Deo Gloria~~
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ben in wezen natuurlijk nooit weg geweest...jvdg schreef:Dus, D.V. over twee weken, mogen we weer op jouw inbreng rekenen?Bert Mulder schreef:Ik zie dat ik hier gemist wordt...JolandaOudshoorn schreef:... Bert Mulder
daarna...
Welcome back!
http://refoforum.nl/forum/search.php?ke ... mit=Zoeken
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 30 jun 2010, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik stem op de postbode.. (hoop dat hij zijn baan mag houden..........)Hendrikus schreef:Tukkertje is terug hoor. En de postbode is over een weekje ook weer back in town.Zita schreef:ik mis de afdeling Rijssen wel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
welkom thuis !!!!!MarthaMartha schreef:Auto schreef:Oh, wacht maar, je zal heel gauw merken als deze 2 weer terug zijn en ze hun posities weer gaan innemen.Mara schreef:Het is voor het eerst dat ik op een forum lees dat er iemand gemist wordtgertje schreef:MM en Demo, wanneer komen ze terug?![]()
Meestal verdwijnen mensen geruisloos en niemand die zich af lijkt te vragen, waarom![]()
was af en toe wel stil de afgelopen weken ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn we weer !!!
Nee toch...?Zita schreef:ik mis de afdeling Rijssen wel.
(Wijjk 1 is op vakantie en Wijk 2 zit er nog en Wijk 3 heeft zichzelf een ban (of forse beperking) opgelegd... vandaar....)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
HEEE DIA, ben je weer trug?-DIA- schreef:Nee toch...?Zita schreef:ik mis de afdeling Rijssen wel.
(Wijjk 1 is op vakantie en Wijk 2 zit er nog en Wijk 3 heeft zichzelf een ban (of forse beperking) opgelegd... vandaar....)

Een uurtje misschien...haaf schreef:HEEE DIA, ben je weer trug?-DIA- schreef:Nee toch...?Zita schreef:ik mis de afdeling Rijssen wel.
(Wijjk 1 is op vakantie en Wijk 2 zit er nog en Wijk 3 heeft zichzelf een ban (of forse beperking) opgelegd... vandaar....)![]()

ik ben niet weggeweest trouwns...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat is zeker te hopen...het ziet er voor veel postbode's niet zo rooskleurig uithuisman schreef:
Ik stem op de postbode.. (hoop dat hij zijn baan mag houden..........)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!