Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Ik haaf af
ff wachten, morgenochtend komt er nog een hint.jvdg schreef:Ik haaf af
Nu alvast een kleine hint dan..
Ik stond tijdens het nemen van de foto dichtbij een kanon
iiieeeks.. t wordt nog gevaarlijk ookhaaf schreef:ff wachten, morgenochtend komt er nog een hint.jvdg schreef:Ik haaf af
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
gameren of waardenburg?henriët schreef:iiieeeks.. t wordt nog gevaarlijk ookhaaf schreef:ff wachten, morgenochtend komt er nog een hint.jvdg schreef:Ik haaf af
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
WOUDRICHEM?haaf schreef:ff wachten, morgenochtend komt er nog een hint.jvdg schreef:Ik haaf af
Dat is hem, hij is voor jouHendrikus schreef:Heusden?

- MarthaMartha
MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**ziet half refoforum gebogen over een wegenkaart van Nederland staan**

** lacht nog harder bij het bemerken van de koortsachtige ijver en nu de diepe zuchten van zowel triomf als teleurstelling**
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

Super Haaf!
we zien uit naar het volgende zoekplaatje:)
Succes drikus met het vinden van een net zo moeilijk plaatje.

haaf schreef:Succes drikus met het vinden van een net zo moeilijk plaatje.![]()
![]()
![]()
En wat stelt het voor? Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik heb al vaak Heusden bekeken maar kan het fabriekje niet vinden.
s het een stoomzuivelfabriek
Laatst gewijzigd door albion op 15 apr 2010, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Haaf, mijn complimenten. Ik doe er nooit aan mee, maar deze triggerde mij enorm. En inmiddels heb ik begrepen dat dit ook van toepassing is op vele anderen.haaf schreef:Dat is hem, hij is voor jouHendrikus schreef:Heusden?![]()
![]()
![]()

Auto schreef:Haaf, mijn complimenten. Ik doe er nooit aan mee, maar deze triggerde mij enorm. En inmiddels heb ik begrepen dat dit ook van toepassing is op vele anderen.haaf schreef:Dat is hem, hij is voor jouHendrikus schreef:Heusden?![]()
![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Weet ik ook niet precies, en of andere fabriek denk ik. Ik heb hem wel s genomen met een personeelsuitje toen we heusden nog ff aandeden.albion schreef:haaf schreef:Succes drikus met het vinden van een net zo moeilijk plaatje.![]()
![]()
![]()
En wat stelt het voor? Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik heb al vaak Heusden bekeken maar kan het plaatje niet vinden.
op deze site staat hij ook ergens tussen de foto's http://www.heusdeninbeeld.nl/indexheusden.html
Bedankt voor t compliment.. Ik had dit ook niet verwacht.. zeker gezien het toch best wel een bekend stadje is.Auto schreef:Haaf, mijn complimenten. Ik doe er nooit aan mee, maar deze triggerde mij enorm. En inmiddels heb ik begrepen dat dit ook van toepassing is op vele anderen.haaf schreef:Dat is hem, hij is voor jouHendrikus schreef:Heusden?![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat als ik die foto toen niet gemaakt had, ik het ook niet geweten had

-
haha, dat zie ik ook echt helemaal voor me. spannend was et!MarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**ziet half refoforum gebogen over een wegenkaart van Nederland staan**![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
** lacht nog harder bij het bemerken van de koortsachtige ijver en nu de diepe zuchten van zowel triomf als teleurstelling**