memento schreef:albion schreef:Mister schreef:Tiberius schreef:Al denk ik niet dat de teneur van dit topic hem aanmoedigt om hier een bijdrage te leveren...
Of misschien juist wel, wat ik hoop!
Heb je zijn blog al gelezen. Echt de moeite waard. Doen! Wat hij zegt ten opzichte van de jeugd en hun ouders, ben ik het
helemaal mee eens.
Well, albion, je verrast me!
Waarom? Het is toch de waarheid, zoals hij dat zegt. Het is ook een schande dat wij als ouders meewerken met het halen en brengen van onze
jeugd naar plaatsen waar ze niet horen? Wij mochten er niet naar toe en wij hadden ook het lef niet om er naar toe te gaan en dat komt echt
niet omdat als we het zouden doen dat er dan thuis wat zwaaide. Maar we deden het niet omdat als je daar was je geweten je toch aanklaagde,
omdat je weet dat ze er thuis ook last van hebben. Maar tegenwoordig lijkt er een andere geest te zijn. En wordt alles normaal gevonden.
Ook (en dit is een ander topic eigenlijk) het huwelijk. Tegenwoordig moet je het gewoon gaan vinden dat men naast de echtgeno(o)t(e) een vriend,
of vriendin moet nahouden. Je kunt dan toch gewoon getrouwd blijven??? Waarom zo moeilijk doen? Even goede vrienden, toch.
En dit fantaseer ik echt niet. Ik weet al van twee van zulke gevallen. Het zijn er maar twee, maar twee te veel.