Ssssssssssssssssst... niet verklappen....helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mmm... het lijkt erop dat die bloemen toch voor iemand anders waren.... als ik die reactie zo analyseer....Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 14 februari valentijnsdag = heel bijzonder
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = heel normaal
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = diverse gedachten zoals heeft ze daar geld voor
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: hee wat leuk wie is er jarig of ziek
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: wie gaat daar nu bloemen kopen.
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf
Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 14 februari valentijnsdag = heel bijzonder
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = diverse gedachten zoals heeft ze daar geld voor
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: hee wat leuk wie is er jarig of ziek
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: wie gaat daar nu bloemen kopen.
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf
Ik zal hier nederig publiekelijk verantwoording voor gaan afleggen. Voor je het weet word ik ergens van beticht of blijft er te veel onduidelijk en schimmig. Ik zal een persbericht doen laten uitgaan.henriët schreef:Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
of
of
of
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf![]()
![]()
Stiekum zijn we nu natuurlijk wel nieuwsgierig wie de bloemen krijgen zal
uhm, jullie krijgen visite vanavond.. misschien dat t daar voor isAuto schreef:Ik zal hier nederig publiekelijk verantwoording voor gaan afleggen. Voor je het weet word ik ergens van beticht of blijft er te veel onduidelijk en schimmig. Ik zal een persbericht doen laten uitgaan.henriët schreef:Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
of
of
of
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf![]()
![]()
Stiekum zijn we nu natuurlijk wel nieuwsgierig wie de bloemen krijgen zal
Inderdaad en daarom heb ik al eerder een prachtige bos RODE rozen gegeven. Toen waren ze in ieder geval goedkoop. Die commerciele onzin drijft de prijzen lekker op en de meute volgt elkaar weer als een kudde .......... (vul zelf maar in)Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari