Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
- 

Schemerlichtje

Re: Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje) 
ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto  

- MarthaMartha

Ssssssssssssssssst... niet verklappen....helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
						- JolandaOudshoorn

helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zaterdag behoorlijk uitgegeven saampies, dus dat wordt vandaag balansdag....
Wel ff snel een e-card gestuurd anoniem... naar mijn man. Dat kost niks...
Zo'n schattige met beertjes... mijn man is daar veel te nuchter voor, maar ja, ik dacht, doe es 'raar'. Ik hoop dat hij de pc vanavond gebruikt...
Van onze directeur ontving ik bonbons... mét hartjes papier etc. Ze smaken voortreffelijk.. Goeie smaak, die man. (Wist ik al, met zulk personeel.)
Overigens, ik niet alleen ook mannnelijke collega's...

Wel ff snel een e-card gestuurd anoniem... naar mijn man. Dat kost niks...
Zo'n schattige met beertjes... mijn man is daar veel te nuchter voor, maar ja, ik dacht, doe es 'raar'. Ik hoop dat hij de pc vanavond gebruikt...
Van onze directeur ontving ik bonbons... mét hartjes papier etc. Ze smaken voortreffelijk.. Goeie smaak, die man. (Wist ik al, met zulk personeel.)
Overigens, ik niet alleen ook mannnelijke collega's...
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
						maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 14 februari valentijnsdag = heel bijzonder
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = heel normaal
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = diverse gedachten zoals heeft ze daar geld voor
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: hee wat leuk wie is er jarig of ziek
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: wie gaat daar nu bloemen kopen.
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf
- MarthaMartha

Mmm... het lijkt erop dat die bloemen toch voor iemand anders waren.... als ik die reactie zo analyseer....Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 14 februari valentijnsdag = heel bijzonder
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = diverse gedachten zoals heeft ze daar geld voor
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: hee wat leuk wie is er jarig of ziek
of
Mevr auto + binnen gaan in bloemenwinkel + 15 februari (dinsdag) = gedachte: wie gaat daar nu bloemen kopen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
of
of
of
Stiekum zijn we nu natuurlijk wel nieuwsgierig wie de bloemen krijgen zal
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik zal hier nederig publiekelijk verantwoording voor gaan afleggen. Voor je het weet word ik ergens van beticht of blijft er te veel onduidelijk en schimmig. Ik zal een persbericht doen laten uitgaan.henriët schreef:Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
of
of
of
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf![]()
![]()
uhm, jullie krijgen visite vanavond.. misschien dat t daar voor isAuto schreef:Ik zal hier nederig publiekelijk verantwoording voor gaan afleggen. Voor je het weet word ik ergens van beticht of blijft er te veel onduidelijk en schimmig. Ik zal een persbericht doen laten uitgaan.henriët schreef:Auto schreef:Mensen, mensen begint het suggestief posten hier ook al.helma schreef:ik zag mevrouw Auto vanmorgen uit de bloemenwinkel stappen. dat belooft een goeie Valentijn voor Auto
of
of
of
conclusie: VRAAG HET MEVR. AUTO zelf![]()
![]()
enfin, we wachten rustig af
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzo 
 Leuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
Inderdaad en daarom heb ik al eerder een prachtige bos RODE rozen gegeven. Toen waren ze in ieder geval goedkoop. Die commerciele onzin drijft de prijzen lekker op en de meute volgt elkaar weer als een kudde .......... (vul zelf maar in)Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
Ik heb net lekker een bloemetje gekocht voor mevrouw Mister.

- Oude-Waarheid

Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto 
(voordat de vraag komt of meneer auto wel wat heeft gedaan voor mevr. auto)

(voordat de vraag komt of meneer auto wel wat heeft gedaan voor mevr. auto)