Aha, daar hebben de bakster! Zullen ze vast allemaal wel gesmuld hebben. Doe je er ook nog van alles op(bv.spek of ham of kaas)helma schreef:ik ga zo 5 pakken pannenkoeken bakken

Aha, daar hebben de bakster! Zullen ze vast allemaal wel gesmuld hebben. Doe je er ook nog van alles op(bv.spek of ham of kaas)helma schreef:ik ga zo 5 pakken pannenkoeken bakken
ja, er zijn er nog een paar over GijsGijs83 schreef:Aha, daar hebben de bakster! Zullen ze vast allemaal wel gesmuld hebben. Doe je er ook nog van alles op(bv.spek of ham of kaas)helma schreef:ik ga zo 5 pakken pannenkoeken bakken
er zijn er nog over????????????????????????????????????????????????helma schreef:ja, er zijn er nog een paar over GijsGijs83 schreef:Aha, daar hebben de bakster! Zullen ze vast allemaal wel gesmuld hebben. Doe je er ook nog van alles op(bv.spek of ham of kaas)helma schreef:ik ga zo 5 pakken pannenkoeken bakken![]()
ik heb dit keer (maar) 3 soorten gemaakt
1 pak met appel
2 pakken gewone
2 pakken met groente (ui,prei,tomaat,wortel,courgette,3 kleurtjes paprika en cervelaatworst)
t was echt smullen![]()
(maar wel een hele klus)
ja dom hè, had ik best ff mee kunnen nemenMarthaMartha schreef:
er zijn er nog over????????????????????????????????????????????????
ja, maar ja.... dan had ik net zo goed naar die receptie kunnen gaan, wordt het weer laat......helma schreef:ja dom hè, had ik best ff mee kunnen nemenMarthaMartha schreef:
ze smaken trouwens ok wel bij n glaasje wijn![]()
MarthaMartha schreef:ja, maar ja.... dan had ik net zo goed naar die receptie kunnen gaan, wordt het weer laat......helma schreef:ja dom hè, had ik best ff mee kunnen nemenMarthaMartha schreef:
ze smaken trouwens ok wel bij n glaasje wijn![]()
volgende keer...........
niet zo lang koken , met weinig water....MarthaMartha schreef:ben appelmoes aan 't koken.
Grote zak valappels gekregen.
Hoeveel suiker moet er eigenlijk bij?
(ik denk twee kilo appel ongeveer)
enne.... hoe lang moet zoiets koken?
(mogen best nog lekker appelstukjes inzitten)
wat is veel?Gabrielle schreef:niet zo lang koken , met weinig water....MarthaMartha schreef:ben appelmoes aan 't koken.
Grote zak valappels gekregen.
Hoeveel suiker moet er eigenlijk bij?
(ik denk twee kilo appel ongeveer)
enne.... hoe lang moet zoiets koken?
(mogen best nog lekker appelstukjes inzitten)
Veel suiker , en vergeet de kaneel niet....mjammie
is het gelukt ??
ik heb al een flinke scheut erbij gedaan en kaneel.Gabrielle schreef:veeeel meer, gewoon flinke scheut uit de pak
een pakje vanillesuiker erdoor is ook lekker,
gewoon beginnen en af en toe proeven
wel erbij blijven en roeren regelmatig, anders heb je het
vast in de pan zitten...
is het gelukt?MarthaMartha schreef:ik heb al een flinke scheut erbij gedaan en kaneel.Gabrielle schreef:veeeel meer, gewoon flinke scheut uit de pak
vast in de pan zitten...
vanillesuiker heb ik niet.
Het begint hier wel errug lekker te ruiken.
Mmm.... volgens mij is het niet zoet genoeg.JolandaOudshoorn schreef:is het gelukt?MarthaMartha schreef:ik heb al een flinke scheut erbij gedaan en kaneel.Gabrielle schreef:veeeel meer, gewoon flinke scheut uit de pak
vast in de pan zitten...
vanillesuiker heb ik niet.
Het begint hier wel errug lekker te ruiken.
Wat te denken om er wijn van te maken?MarthaMartha schreef:Heeft iemand een idee?
In mijn tuin hangen enorm veel druivetrossen.
Ze zien er prachtig uit, maar zijn errug zuur.
Wat kan ik ervan maken? recepten?