En als jij ook zou weten wat wij van hem weten, dan zou je het allemaal beter begrijpen :!:!Oorspronkelijk gepost door PimHelaas, Adrianus laat zijn verstand varen en post toch in deze 'mooie' discussie.Oorspronkelijk gepost door Egbert
Misschien is Adrianus wel te verstandig om niet op zulke 'mooie' discussies in te gaan.
13 mei beweging
Dat geloof ik direct. Wat houdt je tegen me te informeren?Oorspronkelijk gepost door LecramEn als jij ook zou weten wat wij van hem weten, dan zou je het allemaal beter begrijpen :!:!Oorspronkelijk gepost door PimHelaas, Adrianus laat zijn verstand varen en post toch in deze 'mooie' discussie.Oorspronkelijk gepost door Egbert
Misschien is Adrianus wel te verstandig om niet op zulke 'mooie' discussies in te gaan.
Jij bent nog niet door de 13 mei beweging ontgroend. Dat houdt me tegen.Oorspronkelijk gepost door PimDat geloof ik direct. Wat houdt je tegen me te informeren?Oorspronkelijk gepost door LecramEn als jij ook zou weten wat wij van hem weten, dan zou je het allemaal beter begrijpen :!:!Oorspronkelijk gepost door PimHelaas, Adrianus laat zijn verstand varen en post toch in deze 'mooie' discussie.Oorspronkelijk gepost door Egbert
Maar als member van de geheimzinnige Opinie-Beweging sta ik toch redelijk dicht bij jullie. Laat je dus nergens door weerhouden!Oorspronkelijk gepost door LecramJij bent nog niet door de 13 mei beweging ontgroend. Dat houdt me tegen.Oorspronkelijk gepost door PimDat geloof ik direct. Wat houdt je tegen me te informeren?Oorspronkelijk gepost door LecramEn als jij ook zou weten wat wij van hem weten, dan zou je het allemaal beter begrijpen :!:!Oorspronkelijk gepost door Pim Helaas, Adrianus laat zijn verstand varen en post toch in deze 'mooie' discussie.

Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :tOorspronkelijk gepost door PimMaar als member van de geheimzinnige Opinie-Beweging sta ik toch redelijk dicht bij jullie. Laat je dus nergens door weerhouden!Oorspronkelijk gepost door LecramJij bent nog niet door de 13 mei beweging ontgroend. Dat houdt me tegen.Oorspronkelijk gepost door PimDat geloof ik direct. Wat houdt je tegen me te informeren?Oorspronkelijk gepost door Lecram En als jij ook zou weten wat wij van hem weten, dan zou je het allemaal beter begrijpen :!:!![]()
Stelletje vrije bouwvakkers
ooops smily vergeten
:?:stu
[Aangepast op 18/5/04 door Egbert]
ooops smily vergeten
:?:stu
[Aangepast op 18/5/04 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
niet op 12 juni, in ieder geval.Oorspronkelijk gepost door ManinneWij England en ik willen MEEEEEEEE!!!!!!! :bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door PimHet bier staat koud Marcel! Wat let je?Oorspronkelijk gepost door Lecram
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t
dat is helaas niet toegestaan...
:sne
Ik wil niet kieskeurig zijn, Pim, maar wat voor bier heb je?Oorspronkelijk gepost door PimHet bier staat koud Marcel! Wat let je?Oorspronkelijk gepost door Lecram
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t