NEE-campagne begonnen

Unionist

Bericht door Unionist »

Posters met GRONDWET NEE kun je aanvragen via info@grondwetnee.org

Voor je raam hangen!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
SGP-GOUDA
Contacteer:

Bericht door SGP-GOUDA »

met

Kees van der Staaij (SGP)
Hans van Baalen (VVD)
Hans Blokland (CU-SGP)

en Riekelt Pasterkamp als Forumleider!

klik hier voor het topic met meer meer info
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Oorspronkelijk gepost door SGP-GOUDA
met

Kees van der Staaij (SGP)
Hans van Baalen (VVD)
Hans Blokland (CU-SGP)

en Riekelt Pasterkamp als Forumleider!

klik hier voor het topic met meer meer info
mooie avond..

Heb genoten!
astroguy

Bericht door astroguy »

Om maar de knuppel tussen de kippen te gooinen. Mijn JA stem is inmiddels gestuurd naar het stem bureau (zijnde de ambassade.
Atze
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door astroguy
Om maar de knuppel tussen de kippen te gooinen. Mijn JA stem is inmiddels gestuurd naar het stem bureau (zijnde de ambassade.
Tuurlijk. Jij hebt er niet de nadelen van ;)
astroguy

Bericht door astroguy »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik neem aan jij dan wel??
De zgn tegenstemmers lijken wij wel te weten wat ze niet willen maar op dit forum heb ik nog niet gehoord wat ze dan eigenlijk willen bereiken met hun tegenstem.
Atze
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar mij komt dat referendum zo langzamerhand de oren uit.

je kunt geen krant opslaan, journaal of iets dergelijks kijken, de radio aandoen, of het gaat voortdurend over die grondwet.

Alleen daarom al zou ik nee gaan stemmen :stu
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik hoorde/las dat we heerlijk een eurotje of 400 moeten inleveren... de belgen een eurotje of 28 en elders een eurotje of 20... nou SORRY HOOR alleen daarom (de onrechtvaardigheid) zou ik al neen stemmen :sne:sne:sne:sne:mad2:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Egbert

Bericht door Egbert »

De Fransen hebben non gestemd. Ben benieuwd of dat nog consequenties heeft voor het Nederlandse stemgedrag. Misschien denken nu meer mensen wel Nee te kunnen stemmen, nu nederland niet meer alleen staat als deze nee zou zeggen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
De Fransen hebben non gestemd. Ben benieuwd of dat nog consequenties heeft voor het Nederlandse stemgedrag. Misschien denken nu meer mensen wel Nee te kunnen stemmen, nu nederland niet meer alleen staat als deze nee zou zeggen.

Laten we de Fransen volgen !!!

NON NON NON
Jelle

Bericht door Jelle »

Laten we hopen dat het nog meer Nederlanders tot nee stemmen aanzet.

En misschien volgen er dan nog wel wat meer landen die nee gaan zeggen.

Trouwens ik vraag me af waar een verenigd europa goed voor is (want daar gaat het toch opaan).
Als ik kijk naar Zwitserland, altijd neutraal geen lid van de EEG en geen euro (dacht ik?)
Maar het gaat er verder bijzonder goed.
Wij domme Nederlanders betalen al jaren teveel aan die EU en het domme is dat ze er in den Haag nog trots op zijn ook.
We zijn al jaren financieel uitgebuit door de EU en nu door een nieuwe grondwet zijn we op den lange duur niet eens meer baas in ons eigen land.
De eu gaat van lles uitmaken wat wel en wat niet mag, zelf mogen we dan nog wel beslissen over onzinnige kleine zaken.
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik neem aan jij dan wel??
De zgn tegenstemmers lijken wij wel te weten wat ze niet willen maar op dit forum heb ik nog niet gehoord wat ze dan eigenlijk willen bereiken met hun tegenstem.
Ik kan natuurlijk niet voor alle neeërs praten, en ik weet dat de motieven verschillend zijn.

Maar voor mij geldt dat Europa prima is waar het niet gemist kan worden, zoals in grensoverschrijdende milieuproblematiek, en economische samenwerking en solidariteit prima is, maar met mijn NEE-stem wil ik een halt toeroepen aan de verdergaande politieke integratie van Europa. Wat mij betreft had de trein vóór Maastricht al mogen stoppen, maar the show had to go on. Nou, wat mij betreft gaat het doek neer. The End. This show was sponsored by yourself, especiaaly by the Dutch among us.

Het Europa van deze grondwet is beslist niet democatisch, al doet men net van wel. De perikelen rond dit referendum tonen dat weer pijnlijk aan.

Bovendien heeft men mij absoluut niet kunnen overtuigen van het nut van b.v. een Europese president.
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Oorspronkelijk gepost door Egbert

Laten we de Fransen volgen !!!

NON NON NON
Yes, ik had verwacht dat Frankrijk Voor zou stemmen. (mijn hart maakt gisteren een extra klein sprongetje) *oops*!!
Rijnmond

Bericht door Rijnmond »

Ik hoop niet dat er nee-stemmers zijn die nu denken dat hun stem "niet meer nodig is", omdat Frankrijk al tegen heeft gestemd.

Overigens vond ik de opmerking van Balkenende dat we ons niet door Frankrijk de wet te laten voorschrijven volledig misplaatst was.
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Oorspronkelijk gepost door Rijnmond
Overigens vond ik de opmerking van Balkenende dat we ons niet door Frankrijk de wet te laten voorschrijven volledig misplaatst was.
Erg "Europees" was die uitspraak in elk geval niet. :,
Het kwam meer op me over als een wanhopige poging om door een kunstmatige tegenstelling te creeren met de Franse kiezer, het Nederlandse referendum een andere kant op te duwen. Dat zal met dit soort non-argumenten natuurlijk niet lukken, want daarmee wordt de vervreemding die de Nederlandse kiezer toch al heeft met de Nederlandse politiek, alleen maar versterkt.
Plaats reactie