Prachtige foto Thijs! Ik vond hem mooi genomen en er spreekt lef uit. Met zo'n brakkie door het water. Van mij krijgtie de adventure-award 2004!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
De Avanta reisgids is weer uit!
Boordevol prachtige reizen!
En de foto op de omslag? Mijn foto! Geweldig!
![]()
Amicitia / BETER-UIT / Kompas-Tours / Avanta / Daniel / HBGJ
- Miscanthus
Ik ben met Beter Uit naar Huernsey en naar Kos geweest. Beide reizen waren erg mooi en goed georganiseerd, met voldoende vrijheid om ook je eigen gang te gaan. Ik was wel steeds de jongste (begin dertig), wat niet altijd even leuk was. Maar toch wel mooie contacten en dito gesprekken gehad!Oorspronkelijk gepost door Westerling
Graag zou ik nog eens horen wat voor ervaringen jullie hebben met de christelijke reisorganisaties. Als ik sommige gidsen zie, zoals van Amicitia, heb ik toch mijn bedenkingen bij het reformatorische/christelijke gehalte...
Sorry, Guernsey natuurlijk en niet Huernsey!Oorspronkelijk gepost door lindadekokIk ben met Beter Uit naar Huernsey en naar Kos geweest. Beide reizen waren erg mooi en goed georganiseerd, met voldoende vrijheid om ook je eigen gang te gaan. Ik was wel steeds de jongste (begin dertig), wat niet altijd even leuk was. Maar toch wel mooie contacten en dito gesprekken gehad!Oorspronkelijk gepost door Westerling
Graag zou ik nog eens horen wat voor ervaringen jullie hebben met de christelijke reisorganisaties. Als ik sommige gidsen zie, zoals van Amicitia, heb ik toch mijn bedenkingen bij het reformatorische/christelijke gehalte...