Je kunt die optie ook uitzetten, het is nogal nutteloze info...
Nee, dat zie ik.Orchidee schreef:Mijn eerste die ik zelf gekocht heb, en niet duur
Verstuurd vanaf mijn Lenovo A806 met Tapatalk
Uhhh, maar dat is jouw onderschrift eigenlijk ook.Mannetje schreef:Staat inderdaad wel stoer, zo'n onderschrift
Je kunt die optie ook uitzetten, het is nogal nutteloze info...
Ik krijg ook wel eens mailtjes van mensen, waar onder staat: verstuurd vanaf mijn I pad.Orchidee schreef:Echt? Dat ga ik eens uitzoeken, voor mij hoeft het nl. ook niet
Ik heb zo'n medewerker niet; dus de gevolgen laten zich raden.......DDD schreef:Ik zie niet in wat er onaardig aan is als een medewerker een bos bloemen voor je vrouw koopt op de juiste dagen en die meegeeft naar huis.
Luther schreef:Ik heb zo'n medewerker niet; dus de gevolgen laten zich raden.......DDD schreef:Ik zie niet in wat er onaardig aan is als een medewerker een bos bloemen voor je vrouw koopt op de juiste dagen en die meegeeft naar huis.
Ach... niet echt, eigenlijk.Terri schreef:Luther schreef:Ik heb zo'n medewerker niet; dus de gevolgen laten zich raden.......DDD schreef:Ik zie niet in wat er onaardig aan is als een medewerker een bos bloemen voor je vrouw koopt op de juiste dagen en die meegeeft naar huis.daar ben je toch wel lichtelijk bedroefd over neem ik aan.....
Nee DDD, het gaat niet om die pannenkoeken, dat kost best tijd ja.DDD schreef:Het gaat toch niet perse om rotklusjes? Pannenkoeken bakken is leuk om te doen, maar als je weinig tijd hebt, is het toch fijn als de hulp dat doet. En die vindt dat prima, meestal dan.
Het gaat erom dat je probeert veel tijd te nemen voor dingen die jij zelf perse moet doen en ook genoeg vrije tijd overhoudt voor de belangrijke zaken in het leven. En daar hoort pannenkoeken bakken of een bos bloemen kopen niet echt bij, tenzij je het anders zou missen.