Ik ben bang dat we al veel te ver achter de feiten aan lopen. De geest is uit de fles en politie krijgt niet meer (voldoende) de nodige steun. Heel veel respect voor ze.De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 10:26Precies. Daarom mag politie wat mij betreft net zo hard terugslaan en hoeven ze niet voorzichtig te blijven. Zij moeten orde handhaven; dus als politie agent uitgelachen wordt of gewoon geen respectvolle houding krijgt moet respect met geweld worden bijgebracht. Wat mij betreft ook boetes goed omhoog. Laat het ook maar pijn doen in portemonnee. Ik denk dat ze dan wel meer oppassenTerri schreef: ↑Gisteren, 10:15 Ik keek een paar afleveringen bureau Utrecht, dat doe ik dus niet meer, want kon er niet van slapen. Maar goed, op zich niet erg om eens een keer heel duidelijk te zien waar de bottelnek zit.
Wat wordt de politie uitgedaagd, getreiterd, bekogeld enz enz.
Om te huilen, wat een anarchie.
Soms overvalt je een diepe mistroostigheid. Maar.. eens komt aan alle haat, geweld en goddeloosheid een eind.
Een lied van Matthijn Buwalda; 'alles wordt nieuw' is bemoedigend.
Ik vond bv een opmerking van een agent veelzeggend: "waarom ga je dan rennen als je de politie ziet, als je er niks mee te maken hebt, die mensen daar ( hij wees om zich heen) doen dat toch ook niet"? Tja...
Ik wist dat het erg was, maar zo erg....