PrekenWeb

Kislev

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door Kislev
Het is een interessante discussie, maar door er op OSW juist uitgebreid over te discussieren heb je juist kans dat je een 'bom' neerlegt.

Wie weet staat er opeens een stuk(je) in het RD en je weet nooit wat voor gevolgen dat weer heeft.
Laten we ons niet tot OSW-grootheidswaanzin laten verleiden. Een paar nicknames die het voortdurend over hetzelfde hebben. Don't worry.
Nou..... onderschat het niet helemaal, ik heb al een aantal keren in het RD gestaan met een nicname....

[Aangepast op 2/12/04 door Kislev]
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Kijk, hier zijn al 3 snakkers....
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

OK.

Het is weer mooi geweest. Nog iemand suggesties voor de PrekenWeb site?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Het is een interessante discussie, maar door er op OSW juist uitgebreid over te discussieren heb je juist kans dat je een 'bom' neerlegt.

Wie weet staat er opeens een stuk(je) in het RD en je weet nooit wat voor gevolgen dat weer heeft.
Laten we ons niet tot OSW-grootheidswaanzin laten verleiden. Een paar nicknames die het voortdurend over hetzelfde hebben. Don't worry.
nou slobberaar

zit maar te jammeren dat hier een foute discussie wordt gevoerd en dat deze niet bedoeld is door de opener. Kap er dan zelf ook mee.

foei meneer adrianus.

foei foei foei en nog eens foei!!

pfffffffffffffoei
gravo

Bericht door gravo »

OK !

Mee eens. Ik stop er mee

Tolle, lege, audite !!

gravo
Wout

Bericht door Wout »

Oorspronkelijk gepost door Pim
OK.

Nou, eentje dan. Ik zou niet beginnen met het opzetten van een website, gericht op één dominee. Hou het gewoon bij prekenweb.nl. Waarbij je bijv. een onderdeeltje toe zou kunnen voegen met wat achtergrondinformatie over de betreffende predikant.

Persoonlijk heb ik er toch wat moeite mee, een website over één dominee die ook nog in leven is. Maar goed, dat is mijn mening.

Verder vind ik PrekenWeb qua opzet best prettig. Wel is het zo dat de lijst steeds langer wordt zodat je flink moet scrollen. Gedacht zou kunnen worden aan een namenlijst waaruit je vervolgens kunt kiezen. Daarna verschijnt de lijst met preken waarbij het prettig is, zeker als de lijst lang is, om toch weer de plaatsingsdata erbij te vermelden.
Kislev

Bericht door Kislev »

OK.

Yep! Ga zo door!

En geef een seintje als de bodem van de schatkist in zicht komt...
jacob

Bericht door jacob »

nou ik heb misschien ook nog een idee.

misschien kan je de site zo opbouwen dat je bij online luisteren gewoon de hele preek van begin tot het einde (zonder knippen er in) kan horen en daarnaast een knop met "brand op cd" of zo; waar de preek zo is geknipt dat hij op een 80 minuten cd past.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Wout
OK.

Nou, eentje dan. Ik zou niet beginnen met het opzetten van een website, gericht op één dominee. Hou het gewoon bij prekenweb.nl. Waarbij je bijv. een onderdeeltje toe zou kunnen voegen met wat achtergrondinformatie over de betreffende predikant.

Persoonlijk heb ik er toch wat moeite mee, een website over één dominee die ook nog in leven is. Maar goed, dat is mijn mening.
Kan ik me indenken, zit ik zelf ook mee. Maar het aantal beschikbare preken kan zo overweldigend zijn dat na het toevoegen van die preken het evenwicht op PrekenWeb zoek zou zijn.
Verder vind ik PrekenWeb qua opzet best prettig. Wel is het zo dat de lijst steeds langer wordt zodat je flink moet scrollen. Gedacht zou kunnen worden aan een namenlijst waaruit je vervolgens kunt kiezen. Daarna verschijnt de lijst met preken waarbij het prettig is, zeker als de lijst lang is, om toch weer de plaatsingsdata erbij te vermelden.
Goede punten!
Hartelijke groet,

Pim.

Kislev

Bericht door Kislev »

Kan ik me indenken, zit ik zelf ook mee. Maar het aantal beschikbare preken kan zo overweldigend zijn dat na het toevoegen van die preken het evenwicht op PrekenWeb zoek zou zijn.
Daar heb je een punt!
Kislev

Bericht door Kislev »

Idd goed punt, maar het is wellicht verstandig dat als je dan de site opent deze niet een lijstje met predikanten laat zien maar een lijstje met bijbelboeken....

Als je begrijpt wat ik bedoel

Wout

Bericht door Wout »

Idd goed punt, maar het is wellicht verstandig dat als je dan de site opent deze niet een lijstje met predikanten laat zien maar een lijstje met bijbelboeken....

Als je begrijpt wat ik bedoel

Gewoon de keuze laten zoals nu ook al mogelijk is.
Lecram

Bericht door Lecram »

Sommigen hebben het hier erover dat een preek niet op 1 cd past.

Een vriend van me heeft echter alle preken voor mij op 4 cd-roms gezet. Nadeel dat je ze niet in de cd-speler kunt afspelen maar wel allemaal op de computer. Bovendien hoef je dan ook niet (zoals sommige wel moeten) 5 minuten met je vinger aan de forward-knop te hangen. Je kunt op de computer gewoon het knopje op de tijdbalk verschuiven.

Bij mijj passen tientallen preken op een CD rom. Maar ik heb dan ook een MP3 speler in de auto :D
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Een vriend van me heeft echter alle preken voor mij op 4 cd-roms gezet. Nadeel dat je ze niet in de cd-speler kunt afspelen maar wel allemaal op de computer. Bovendien hoef je dan ook niet (zoals sommige wel moeten) 5 minuten met je vinger aan de forward-knop te hangen. Je kunt op de computer gewoon het knopje op de tijdbalk verschuiven.

Bij mijj passen tientallen preken op een CD rom. Maar ik heb dan ook een MP3 speler in de auto :D
Deze week in de aanbieding bij de Aldi : € 79.-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD03.JPG

[Aangepast op 2/12/04 door Miscanthus]
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Lecram

Deze week in de aanbieding bij de Aldi : € 79.-
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF03_T.HTM

Afbeelding

[Aangepast op 2/12/04 door Pim]
Hartelijke groet,

Pim.

Plaats reactie