geen idee, maar jij bent ook welkom (weet ik tenminste wie mara isMara schreef:Weet je hoeveel "iedereen" is ?![]()

geen idee, maar jij bent ook welkom (weet ik tenminste wie mara isMara schreef:Weet je hoeveel "iedereen" is ?![]()
Heel erg lief hoor, maar daar zeg ik het niet voor...hmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor!Orchidee schreef:Heel erg lief hoor, maar daar zeg ik het niet voor...hmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
Orchidee schreef: Ik kan donderdag niet langskomen, ook al zou ik dat willen, want onze spouwmuren worden geisoleerd![]()
Maar ik dacht zomaar, misschien levert deze mededeling je wel heel veel leuke felicitaties op
Da's netjes op tijd.. dan hoeft oma hem niet op te halen, als jij aan't bevallen ben...henriët schreef:1 nachtje slapen...
en dan wordt de familiewieg weer teruggebracht!!!
Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
Katharina van Bora schreef:Da's netjes op tijd.. dan hoeft oma hem niet op te halen, als jij aan't bevallen ben...henriët schreef:1 nachtje slapen...
en dan wordt de familiewieg weer teruggebracht!!!
Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
Ha! Laat ik origineel zijn: Ik ook!ber10e schreef:Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
mie toe!!!!
Beetje off-topic, maar ik wens je vast veel succes voor de toekomst.Orchidee schreef: (...) Ik kan donderdag niet langskomen, ook al zou ik dat willen, want onze spouwmuren worden geisoleerd(...)